چاپ خبــر
دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

فلسفه انتظار مترقی‌ترین مکتب جهان است

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت فلسفه انتظار مترقی‌ترین مکتب جهان است و موجب تکاپوی جامعه و تشکیل عالی‌ترین اجتماع می‌شود.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت فلسفه انتظار مترقی‌ترین مکتب جهان است و موجب پیشرفت و تکاپوی جامعه و تشکیل عالی‌ترین اجتماع می‌شود.

رضا جدیدی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان فریدونشهر که در شهرداری برف انبار برگزار شد اظهار کرد همه مسئولین در امر نماز مسئولند چرا که الناس علی دین ملوکهم و مردم و زیردستان در این امر از رؤسا تبعیت می‌کنند.

وی با بیان این که انتظار فرج افضل عبادات است گفت ما در مسأله ظهور بسیار ضربه خورده‌ایم و انحرافات بسیاری در این رابطه به وجود آمده از جمله ادعای سیدمحمد باب که در ابتدا ادعای بابیت امام زمان(عج) را می‌کرد و سپس ادعا کرد خود امام زمان(عج) است و بعد هم ادعای پیامبری کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در این مورد اظهار کرد مدعیان ارتباط با امام زمان(عج) را باید رد کرد چرا که «هر که را اسرار کار آموختند، مهر کردند و دهانش دوختند» و ارتباط افراد با امام زمان(عج) بعد از رفتنشان آشکار شده است.

جدیدی بیان کرد نماز را باید اقامه کرد و مرتبه اقامه کردن نماز از خواندن نماز بیشتر است.

وی خطاب به والدین گفت در برابر عدم توجه فرزندان به واجبات دین با یک بار و چند بار گفتن، تکلیف از شما سلب نمی‌شود و طیق آیه قرآن در این کار باید اصرار و استقامت به خرج دهید.

حجت الاسلام مالک اکبری، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان فریدن، به عنوان مهمان دیگر جلسه، رفتارهای نه گانه مردم در قبال نماز را برشمرد و گفت برترین نمونه نماز آن است که در آن سهل انگاری نشود، سبک شمارده نشود، با وجود خواندن نماز گناه نشود، برای رفتن به بهشت نباشد(عبادت تجار) و برای ترس از خدا نباشد(عبادت برده‌ها) بلکه با خضوع و خشوع و به خاطر شکر خداوند انجام پذیرد.

علیمراد نعمتی، شهردار برف انبار، در این جلسه به رتبه اول برف انبار در نذورات و برگزاری مراسمات دینی اشاره کرد و گفت انسان در هر کاری به متخصص احتیاج دارد.

وی اظهار کرد در سلامت جسم نیاز به متخصص قلب و عروق و… داریم و در زندگی به متخصص روح نیازمندیم.

نعمتی وجود دو روحانی در شهر شش هزار نفری برف انبار را مطابق جمعیت و نیازهای شهر ندانست و تقاضای افزایش روحانی، در این شهر را کرد.

Go to TOP