چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

تشکیل تعاونی‌ها راهی برای رفع بیکاری در منطقه/ بازگشایی سفارت انگلستان زود بود!

امام جمعه فریدونشهر تعاونی‌ها را یکی از بازوهای رفع بیکاری در منطقه دانست و از وزارت مربوطه خواست تدابیر لازم را برای سهولت تشکیل و تقویت تعاونی‌ها در شهرهای کوچک بیاندیشد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز تشکیل تعاونی‌ها را راهی برای رفع بی‌کاری در این منطقه دانست.

حجت الاسلام اباصلت غفاری با بیان این مطلب از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست برای تشکیل تعاونی‌ها در شهرستان‌ها و تقویت این تعاونی‌ها، امکانات و بودجه بیشتری در اختیار ادارات شهرستانی قرار دهد.

وی به سالروز شهادت آیت اله قدوسی، دادستان کل کشور، و سرتیپ وحید دستجردی، رئیس کل شهربانی، توسط منافقین کوردل اشاره کرد و گفت: مسئولین کشور ما بیش از هر کشور دیگری به دست تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند. تروریست‌هایی که الان در پناه آمریکا و هم‌پیمانانش قرار دارند.

خطیب جمعه فریدونشهر اظهار کرد: البته آمریکا و غرب دست از حمایت از ترور برنداشته‌اند و در حالی که دم از حقوق بشر می‌زنند از کسانی حمایت می‌کنند که مردم مظلوم، بی دفاع و غیرنظامی سوریه و یمن را تروریست خوانده و به خاک و خون می‌کشند.

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به 36مین سالروز رحلت آیت اله طالقانی، جمله امام در مورد ایشان که فرمودند: «زبان او شمشیر مالک اشتر بود» را یادآوری کرد و بیان کرد: آیت اله طالقانی در حالی که به شدت مورد تعرض دشمنان داخلی بود، هیچ گاه بهانه دست دشمنان انقلاب نداد و از حمایت ولی فقیه دست برنداشت و هر چند روز به دیدار امام(ره) می‌رفت.

حجت الاسلام غفاری با مهم و اساسی دانستن سخنان امام خامنه‌ای، از مردم خواست بیانات رهبر معظم انقلاب را پیگیری کنند چرا که راه درست نظام و انقلاب در فرمایشات ایشان مشخص می‌شود.

وی در مورد برجام با تأکید بر این که هنوز هیچ چیز مشخص نیست، گفت: هنوز زود بود که کشورهای غربی در ایران جای پا باز کنند و بازگشایی سفارت انگلستان در ایران خیلی زودهنگام بود. امام جمعه فریدونشهر در مورد انگلستان جمله امام(ره) را بازگو کرد که فرمود: «آمریکا از شوروی بدتر است و شوروی از آمریکا، و انگلیس از هر دو آن‌ها».

 

 

  1. اقای امام جمعه محترم * چرا زود بود ؟

Go to TOP