چاپ خبــر
بازگشت مسافر سپید؛

20 روستای فریدونشهر در محاصره برف سنگین

بارش برف سنگین در شهرستان فریدونشهر منجر به مسدود شدن راه 20 روستا و تعطیلی مدارس شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، سامانه بارشی قوی که از صبح امروز وارد شهرستان فریدونشهر شده، موجب بارش برف 40 سانتی در مناطق مسکونی شهرستان شده است. بارش‌ها در ارتفاعات به 80 سانت هم می‌رسد.

این سامانه بارشی باعث مسدود شدن راه‌های دسترسی به 20 روستای دهستان‌های پیشکوه، پشکوه و پشتکوه دوم شده است و هم‌اکنون ماشین آلات برف روبی راهداری مشغول باز کردن مسیرهای دسترسی به این روستاها هستند.

Barf002

اداره آموزش و پرورش فریدونشهر هم اعلام کرده است مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان فردا سه شنبه تعطیل است.

به گزارش اداره پیش‌بینی سازمان هواشناسی، این سامانه تا صبح فردا فریدونشهر را از نزولات خود بهره‌مند نموده و در اوایل روز این شهرستان را ترک خواهد کرد.

  1. نسیم گفت:

    بازم به پونه زار که تعطیلی مدارس را اطلاع داد وگرنه بچه هامون صبح که می رسیدند مدرسه می فهمیدند مدرسه تعطیله

  2. علی گفت:

    این راهنمایی دبیرستان چرا هیچ وقت تعطیل نمیشه؟

  3. ناشناس گفت:

    وعه.دبیرستانیا آدم نیستن؟
    آقای علوی نژاد نمیبخشیمت

  4. ..... گفت:

    این وضع و اوضاع نشد یه همچین برفی جای دیگه میومد دو روز رو شاخش بود از ابتداییا بر نمیاد نه اتفاقا بیشتر از دبیرستانیا بر نمیاد صد سال طول میکشه اونایی ک راهشون دوره برسن مدرسه اگه یه نفر تو راه مدرسه یه چیزیش شه اینا پاسخ گو هستن بهتره یه ذره ماروهم درک کنین نمیدونم شما دانش آموز نبودین خبرام ک درس نمیرسه ماشاا….به خبرنگارمون

  5. مسولین محترم این چه وضعشه توی اصفهان و تهران هزارتا جا دیگه به خاطر ده سانت برف و الودگی هوا و الکی الکی دو سه روز تعطیل می کنن مدارسا بعد این جا با این شدت برف و یخبندان مدارس دبیرستان و راهنمایی رو چرا تعطیل نکردید پس شما مسولین دیگه چه کار می کنید توی این شرایط اب و هوای دانش اموزی چیزیش شد شما باید پاسخ گو باشید .

  6. :) گفت:

    خخخخ،باریکلا به خودمون که همش دنبال یه بهونه برا تعطیل کردن درس وکار هستیم

Go to TOP