چاپ خبــر

کاندیداهای حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت توسط کدام لیست‌ها انتخاب شده‌اند؟

ائتلاف بزرگ اصولگرایان، ائتلاف اصلاح طلبان، صدای ملت و اعتدالگرایان، سه تن از کاندیداهای حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت را برای تصدی کرسی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لیست انتخاباتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرصت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال اتمام است و در حالی که اولویت دولت خرید ایرباس و مصیبتش پرداخت یارانه‌ها شده است، مردم درصدد انتخاب اصلح برای کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند.

لیست‌های انتخاباتی در کشور را می‌توان یکی از راه‌های مطمئن تشخیص فرد اصلح دانست لذا بسیاری از رأی دهندگان این لیست‌ها را ملاک انتخاب خود قرار می‌دهند و بسیاری دیگر نیز به حامیان کاندیداها نگاه می‌کنند تا از طریق ایشان اصلح را تشخیص دهند.

برخی از این لیست‌های انتخاباتی کاندیدای خود در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت را معرفی کرده‌اند که برای اطلاع عموم در این جا منتشر می‌شوند.

لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، اکبر ترکی را معرفی نموده است. سرلیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی بوده و افرادی چون غلامعلی حداد عادل، مرضیه وحید دستجردی و بیژن نوباوه که در لیست معتمدین انقلابی و اصولگرا نیز آورده شده‌اند در این لیست قرار دارند.

پیش از این ترکی توسط اصولگرایان چهار شهرستان فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت به عنوان کاندیدا معرفی شده بود.

لیست ائتلاف اصلاح طلبان نیز نام محمودرضا شریفی را برای حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت آورده است. محمدرضا عارف سرلیست ائتلاف اصلاح طلبان بوده و افرادی چون علی مطهری و مصطفی کواکبیان نیز در این لیست جای گرفته‌اند.

شریفی حمایت اصلاح طلبان شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت و همچنین فردیچون اسداله کیان ارثی را با خود به همراه دارد.

لیست صدای ملت و اعتدال گرایان نیز محمدعلی اسفنانی را برای حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت برگزیده است. سرلیست صدای ملت علی مطهری بوده و افرادی چون مصطفی کواکبیان در این لیست قرار دارند.

دیگر کاندیداهای حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت شامل آقایان تقی اسدی، علی انالوئی، باقر حیدری، حمیدرضا حیدری، طاهر سپاهی، عبدالرضا سپیانی، احمدرضا سلیمی، محمدعلی سوادکوهی موگوئی، سیدهاشم سیدصالحی، حسین عابدی مدیسه، احمد عبداللهی دمنه، ابراهیم فولادی، حسین محمدصالحی، نصیر محمدی و خانم سمانه منصوری حبیب آبادی توسط لیست خاصی حمایت نشده‌اند و با ژست مستقل پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته‌اند.

  1. آقای پونه زار:
    سرلیست بودن یانبودن اهمیتی نداردمهم کارکردنماینده است ،گیرم پدرتوبود فاضل ،ازفضل پدرتو راجه حاصل؟

  2. اصول گرایی اگربه معنای واقعی کلمه اعتقاد راسخ به دین وآئین محمدی باشد همه ما اصولگراییم.
    واصلاح طلبی هم اگربه معنای واقعی کلمه اصلاح امورجامعه باشدهمگی اصلاح طلبیم.
    اما حیف که این واژه ها ابزاری شده برای تخریب ونامردی وسوءاستفاده بعضی هابدین دلیل است که مردم ازاین اصطلاحات خسته ومتنفر شده اند.

  3. همشهری گفت:

    با تشکر از اطلاع رسانی عالیتون

  4. رضا گفت:

    شخصي از امام صادق عليه السلام پرسيد:
    – بين دو حاکم در ترديدم، چه کنم؟
    – عادل، صادق، فقيه و با تقواترين را انتخاب کن!
    – اگر به تشخيص نرسيدم؟
    – ببين افراد متدين به کداميک متمايل اند.
    – اگر نفهميدم؟
    – بنگر به مخالفان آئين ما ، کدام يک را بيشتر مي پسندند، او را کنار بگذار و ببين کدام بيشتر خشمگينشان مي کند، او را برگزين.
    اصول کافي- جلد 1 ص 67-68

  5. اسفنانی گنجی کم یابی برای منطقه بود که از دست دادید

  6. این یک واقعیت است بعد ازمدتی خواهید فهمید که کی رفت وکی اومد.ومیگیدخوشابه پارسالی وپیارسالی

Go to TOP