چاپ خبــر
فرماندار فریدونشهر:

فردا 41 صندوق آماده اخذ رأی از 25 هزار فریدونشهری واجد شرایط/1300 رأی اولی فردا پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند

فرماندار فریدونشهر با بیان این که مقدمات برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم شده است، انتخابات را فرصت خوبی دانست تا مردم بتوانند ایده ها و نظرات خود را به نظام اعلام کنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، فرماندار فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار از آمادگی بیش از هزار نفر برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره  مجلس خبرگان در فریدونشهر خبر داد.

ناصر اسدی با بیان این که 41 شعبه اخذ رای فردا میزبان دریافت آراء مردم خواهند بود گفت: از این تعداد 16 شعبه ثابت و 25 شعبه سیار هستند که یک شعبه برای دریافت آراء مناطق صعب العبور و بدون مسیر دسترسی شهرستان از طریق بالگرد خواهد بود.

وی از پیش بینی های لازم صورت گرفته و فراهم نمودن مقدمات و لوازم مورد نیاز انتخابات سخن گفت و افزود: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم انجام شده است. مقام عالی دولت در شهرستان با تأکید بر حضور حداکثری مردم از ایشان خواست با مشارکت بالای خود برگ زرین دیگری در دفتر مردم سالاری دینی مدنظر جمهوری اسلامی قرار دهند.

فرماندار فریدونشهر با اشاره به تخلفات تبلیغاتی معدود صورت گرفته شده در این دوره از انتخابات، از برخورد عوامل انتظامی و هیأت اجرایی با این تخلفات سخن گفت و از کاندیداها خواست به قانون گرایی به عنوان مهمترین اصل توجه داشته و اطرافیان خود را نیز به رعایت قانون ملزم کنند.

اسدی تعدد نامزدهای انتخاباتی در این دوره را تعدد سلیقه های مختلف دانست و آن را در چارچوب قانون انتخابات کشور عادی قلمداد کرد و به مردم توصیه کرد با برنامه افرادی را انتخاب کنند که برای فعالیت خود برنامه دارند.

وی اولویت اول نماینده منتخب مردم را رفع مشکلات شهرستان و دغدغه های مردم در مسائل مختلف از جمله رفع بیکاری و تلاش برای سرمایه گذاری در شهرستان بیان کرد و از مشکلات زیاد مردم شهرستان فریدونشهر در بخش های مختلف سخن به میان آورد.

نماینده دولت در شهرستان اظهار کرد: انتخابات متعلق به مردم و از نتایج مثبت انقلاب اسلامی بوده و فرصت خوبی است تا مردم بتوانند از طریق صندوق های رأی ایده ها و نظرات خود را اعلام کنند و بتوانند از طریق نماینده ای که انتخاب می کنند پیام خود را به نظام منتقل کنند و از طریق انتخاب نماینده اصلح در جهت رفع مشکلاتی که دارند قدم بردارند.

Go to TOP