چاپ خبــر
نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بوئین میاندشت مطرح کرد؛

وزیر راه و شهرسازی به 4 سال تذکر یک نماینده ترتیب اثری نداد

محمدعلی اسفنانی: در طول 4 سال گذشته به وزیر راه و شهرسازی بارها در خصوص رسیدگی به وضعیت جاده ها مانند جاده دامنه – داران، میاندشت به الیگودرز، چادگان به اصفهان، فریدونشهر به اوزون بلاغ و تکمیل راه آهن اصفهان – داران تذکر داده ام اما تاکنون یا کارهای پروژه های مذکور آغاز نشده یا به صورت جدی مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از خانه ملت، محمدعلی اسفنانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 21 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، با تبریک اعیاد شعبانیه در تذکر شفاهی خود گفت: در طول 4 سال گذشته به وزیر راه و شهرسازی بارها در خصوص رسیدگی به وضعیت جاده ها مانند جاده دامنه – داران، میاندشت به الیگودرز، چادگان به اصفهان، فریدونشهر به اوزون بلاغ و تکمیل راه آهن اصفهان – داران تذکر داده ام اما تاکنون یا کارهای پروژه های مذکور آغاز نشده یا به صورت جدی مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه هنوز مسیرها و نقاط حادثه خیز جاده ای اصلاح نشده و در این رابطه استدعا دارم رسیدگی های لازم انجام شود.

اسفنانی گفت: به وزیر اقتصاد در خصوص وضعیت نابسامان بانک ها و عملکردشان تذکر می دهم همچنین باید توجه داشت مشکل اشتغال در کشور جدی است و این موضوع باعث ایجاد مشکل در زمینه ازدواج و همچنین مشکلات خانوادگی شده است و حتی انگیزه تحصیل برای پسران کم شده است.

وی افزود: سن ازدواج در کشور بالا رفته و همچنین آمار طلاق رشد یافته است مسئولان باید به این وضعیت رسیدگی کنند و بدانند که فردای قیامت باید در این رابطه جوابگو باشند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوق مجلس شورای اسلامی افزود: به وزیر نیرو در خصوص مشکل تأمین آب شرب شهر داران و مشکل تحویل آب به روستاهای حوزه انتخابیه ام تذکر می دهم و همچنین کشاورزان آسیب دیده ناشی از حفر تونل در فریدونشهر و منطقه باید مورد رسیدگی قرار گرفته شود.

  1. شیخی گفت:

    احسنت به این نماینده مردمی وتلاشگر ،مردم منطقه ما بعدازرفتن ایشان قدرشان راخواهند فهمید.

  2. محمود گفت:

    قدرزر زرگر شناسد قدرگوهرگوهری
    نگهداشتن هرچیزی لیاقت میخاد….

  3. فکر نمیکنی برای این حرفها کمی دیر شده . این حرفها اول سال نمایندگی باید زده میشد نه پایان دوره….

  4. رفیعی گفت:

    شما اقای خانوادگی(بی نام) این چهار سال خواب بودی حالا بیدارشدی بارها اقای اسفنانی تذکر داده بود

Go to TOP