چاپ خبــر

پیام تشکر پونه زار از نهمین نماینده منطقه در مجلس

پیام تشکر پایگاه تحلیلی خبری پونه زار از محمدعلی اسفنانی، نهمین نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، در نهمین مجلس شورای اسلامی؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای محمدعلی اسفنانی

با پایان دوره خدمتی جنابعالی در مجلس شورای اسلامی، بر خود لازم دانستیم به پاس زحمات حضرتعالی در طول چهار سال وکالت مردم محروم این منطقه در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به نمایندگی از همه مردم فریدونشهر مراتب تشکر خود را بابت تمام تلاش هایی که برای رضای خدا در راه توسعه و آبادانی این منطقه انجام داده اید و همچنین بابت همکاری جنابعالی با این پایگاه تحلیلی خبری در طول این مدت، اعلام نماییم. از خداوند منان برایتان روزهایی پر از سرافرازی و سربلندی و عمری بابرکت را آرزومندیم. امیدواریم همواره بتوانید به یاری خداوند متعال برای منطقه قدم های موثری بردارید.

احسان جدیدی – مدیر مسئول پایگاه تحلیلی خبری پونه زار

  1. امیدواریم آقای اسفنانی را در راس کارهای بزرگتری ببینیم چون ایشان خیلی پرانرژی هستند

  2. باسلام
    جناب آقای اسفنانی نماینده شایسته ولایق تقدیر ،تنها نماینده ای بودند که توانستند محرومیت ومظلومیت منطقه مارابه راستی ودرستی مطرح نمایندودراین 4سال حداکثرتلاش خودرابه کاربردند .ازایشان صمیمانه تشکروقدردانی نموده وبرای حضرت ایشان آرزوی توفیق روزافزون داریم.

  3. ذره بین گفت:

    سلام بر آقای جدیدی و تشکر از شما بابت کار شایسته ای که انجام دادید.
    هرچند عملکرد آقای اسفناني نمره قبولی بالایی ندارد اما این تشکر و تقدیر از خادمان مردم سنتی پسندیده است. بنده هم به نوبه خود از ایشان ممنونم… حاج محمد علی خدا قوت و آرزوی توفیق شما در سایر امور زندگی.

  4. شما ورود اقای ترکی را به مجلس تبریک بگید اسفنانی نیازی به تبریک شما نداره

  5. تشکر میکنیم از زحمات چهار ساله ایشان . اگر چه عملکرد ایشان در منطقه چشمگیر نبود .اما طرح و لوایح ایشان جهت بهبود قوانین قضایی کشور مهم بود . و ایشان با توجه به نفوذ سیاسی و قضایی در مجلس انتظار می رفت درون حاکمیت استان و استانداری نفوذ داشته باشد که متاسفانه برعکس عمل شد و ایشان با قبول و تحمیل مدیران منطقه از طرف استان هر گونه اختیار را از ایشان سلب نمودند که این بزرگترین ضربه به خود ایشان و منطقه شد که عواقب ان در انتخابات نمایان شد . وقطعنا نماینده جدید با توجه به اینکه نفوذ و جایگاه اقای اسفنانی در مجلس را بعید است پیدا کند . اگر به مانند ایشان عمل کند همین سالهای اول درجا خواهد زد . که امیدواریم به اینگونه نباشد. و در اخر همه ما باید با کنار گذاشتن احساسات به افق و اینده منطقه و بچه هایمان فکر کنیم و از بی احترامی و توهین به دیگران اجتناب کنیم و از ظرفیتها و نخبگان منطقه جهت پیشبرد و پیشرفت کل فریدن استفاده نمائیم .چیزی که متاسفانه در این چند سال عملی نشد و فریدن و فریدونشهر را به کما برد و فقط یک شوک میتواند انرا احیا کند که امیدواریم این امر زود محقق شود و گرنه الفاتحه…

  6. محمود گفت:

    باسلام خدمت دوستان
    ازآقای اسفنانی بابت این چهار سال بسیار ممنونم واز نظر من نیزنمره قبولی بالایی گرفتند.چنین نماینده ای بر ای منظقه فریدن نیامده بود ودیگه نخواهدآمد.کارش عالی بود.صحبت بعدی اینکه اون کسی که خودشوفر یدونشهری معرفی کرده ونوشته که نباید به زبان گرجی چیزی توی سایت نوشته بشه باید بدونه که اکثر جمعیت فریدونشهر روگرجی هاتشکیل دادند واصلااون شخص درجایگاهی نیست که بخواداظهار نظر بکنه.گرجی مینویسیم خوبشم مینویسیم.

  7. تشکر از آقای اسفنانی برای این چهار سال … و آرزوی موفقیت برای آقای ترکی
    در حمایت از فارسی:اینجا ایرانه و خط و زبان رسمی ،فارسیه …این سایت هم یک سایت رسمیه …

  8. باسلام خدمت همگی دوستان عزیز و با درود و سلام برتمامی فرزندان میهنم ایران بزرگ و زیبا و با تقدیم بالاترین احترامها به تمامی اقوام بزرگوار ایران زمین .ترک . کرد .بلو چ .لر . بختیاری . گرجی و……دوست عزیز من قصد ندارم با شما بحث کنم.چرا که نه سوادم به من اجازه میدهد ونیز به قرآن تمام فکر و ذکرم سربلندی ایران و ایرانیست.و به شما به عنوان یک هم وطن بسیار احترام می گذارم .فقط جهت اطلاع اصل هجدهم قانون اساسی را ذکر می کنم.
    اصل هجدهم قانون اساسی :زبان و خط رسمی و مشترک مردم ایران فارسی است.اسناد و مکاتبات و متون رسمی و کتب درسی باید با این زبان و خط باشد.ولی استفاده از زبانهای محلی و قومی در مطبوعات و رسانه های گروهی ….در کنار زبان فارسی آزاد است
    (چو ایران نباشد تن من مباد)

  9. سلام
    اصل 18 قانون اساسی در مورد پرچم هست نه زبان و خط
    اما اصل15 قانون که به خط و زبان میپردازه «زبان و خط رسمی و مشترک مردم ایران فارسی است. اسناد و مکاتبات و متون رسمی و کتب درسی باید با این زبان باشد. ولی استفاده از زبان های محلی و قومی در مطبوعات و رسانه های گروهی و تدریس ادبیات آنها در مدارس در کنار زبان فارسی آزاد است».
    این اصل نکات ظریفی داره که احتمالا بهش دقت نشده این اصل برای قومیت های مختلف عبارت زبان را به کار برده ……نه خط…… همچنین عبارت ادبیات ..ادبیات یه واژه کلیدی هست … این اصل با ظرافتهای ویژه ای تصویب شد پیشنهاد میکنم سیر تصویبش رو مطالعه کنین

  10. Mahdi گفت:

    با سلام
    افلاطون میگوید “هرگز وارد بحث قومیت و دین نشوید و اگر در جایی بین قومیت و دین قرار گرفتید دین را انتخاب کنید “

Go to TOP