چاپ خبــر
بسیج سازندگی؛

ورود جدی‌تر سپاه در محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده پشتکوه فریدونشهر

با بازدید مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) از مناطق محروم پشتکوه دوم فریدونشهر، مقدمات ورود سپاه به احداث راه برای روستای حیران و همکاری بیشتر این نهاد انقلابی در سرعت بخشیدن به بازسازی خانه های تخریب شده روستای کلوسه فراهم شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، روز گذشته سرهنگ پاسدار حسین انوری، مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، به فریدونشهر سفر کرد و ضمن شرکت در کارگروه اشتغال این شهرستان، از طرح بازسازی روستای کلوسه به منظور مشارکت بیشتر سپاه در این طرح سنگین بازدید به عمل آورد.

وی در جلسه دیروز با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها تئوری اقتصادی نجات دهنده کشور، از اولویت مضاعف اجرای این شیوه اقتصادی در توسعه مناطق محروم کشور همچون شهرستان فریدونشهر سخن گفت. سرهنگ انوری از مسئولین شهرستان خواست نسبت به شناسایی ظرفیت ها و عرصه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اقدام کنند و این قول را داد در صورت به نتیجه رسیدن این اقدامات، سپاه تا حد توان در به ثمر نشاندن این طرح ها کمک کند.

BasijSazandegi950503003

سرهنگ انوری در بازدید از روند نوسازی روستای کلوسه که به علت در معرض خطر بودن، 75 واحد مسکونی آن تخریب و آماده نوسازی شده است، قول همکاری بیشتر از طرف سپاه در رابطه با آواربرداری و حمل مصالح به این روستا را با تامین خودروهای سنگین بیشتر داد. تا پیش از این تنها یک لودر و دو کامیون سپاه برای بازسازی روستای کلوسه مامور شده بودند.

BasijSazandegi950503001

بازدید مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان از مناطق محروم روستایی در پشتکوه دوم فریدونشهر مقدمه ای بود برای بازدید کارشناسان عمرانی سپاه پاسداران از منطقه و بررسی چگونگی ایجاد راه برای روستای حیران و اتصال این روستا به شبکه سراسری برق.

گفته می شود قرار است در سی و هشتمین سال بعد از انقلاب، راه روستای حیران توسط سپاه پاسداران احداث شود و این روستای محروم بالاخره از این کمترین امکان مورد نیاز هر منطقه برخوردار شود.

انتهای پیام/

  1. ذره‌بین گفت:

    سلام علیکم. نمی دانم چقدر نظرات درج شده ذیل اخبار سایت پونه زار رصد می شود و به مسوولان منعکس می شود یا نه. اما حسب وظیفه نظرم را می دهم. برادران ارجمند سپاه! در حسن نیت شما شکی نیست. فقط لطفاً با یک بازدید یک روزه و فضای احساسی که در لحظه به وجود می آید تصمیمات عمرانی نگیرید که به سرنوشت پروژه های جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب دچار نشوید. آن عزیزان هم خالص و مخلص خدمت کردند و آن موقع همه به به و چه چه کردند. اما حالا همه کارشناس شده و حق و ناحق خدمات شان را زیر سوال می برند. در این که مردم پشتکوه در محرومیت مضاعف هستند و نیاز به توجه دارند شکی نیست اما خدمت به جا و کارشناسی شده نه احساسی.

    • حسين علي گفت:

      با سلام من با نظر شما مافقم كارشناسي نه احساسي

      • اون چیزی که شماعزیزان درروحیه سپاه می بینید احساس نیست.غیرت ومردانگی وشجاعت وعدالت است .وقتی که فرمودند سپاه دیگر نباید صحبت از احساس وکارشناس و…بشه.سپاه زیرمجموعه ای کامل اعم از دکترین،مهندسین و…داردکه همه چیز درآن تعریف شده است.سپاه یعنی گلوگیر دشمن ووقتی چیزی گلوی انسان رابگیرد همه چیز راپس می دهد.سپاه یعنی سردار سلیمانی که یک تنه دشمن رابه زانو درآورده ووای به حال روزی که شیران خفته در بیشه سپاه بیدار شوند.

  2. اقدام به جای بازسازی ومقاوم سازی بسیار ارزشمند است درصورتی که کارشناسی وآسیب شناسی شده باشد که مثل جریان شهرک زاگرس پیش نیاید.حالا بدانید کار بازسازی کلوسه به نظر من که ساکن اینجا هستم هم زیاد حساب شده نیست.لطف کنید وبررسی علمی بیشتری انجام دهید.ممنون

  3. مستضعف میگه
    احداث جاده کجاش احساسی پس آقایان تواین سی وهشت سال کارشناسی میکردند حالا یادشان اومد که سپاه میخواهد کاری انجام بدهدکاش حالا هم مثل جهاد احساس همدردی داشتیم نه اینکه الان هیچ احساسی وجود ندارد که احساسی کار بکنیم

  4. ضمن تقدیروتشکر ازهمه دست اندرکاران ودلسوزان نظام.مگر میشه کارسپاه احساسی باشه.چون بلد نیستید خدمت کنید به پیشرفت کارمی گویید احساس.آیا نمونه سدهای دنیا،بزرگراه ها،تونل ها،موشک ها،صدور انقلاب ،به زانودرآوردن دشمن وهزاران مورد دیگر خدمت صادقانه که توسط عزیزان سپاه انجام گرفت رامیشه گفت احساسی.درود برشماسربازان گمنام.احسنت برغیرتتان.بی خیال حرفها.درنوردید وبه پیش بروید خداباشماست

Go to TOP