چاپ خبــر
توسط هسته توانمندسازی حرکت های جهادی صورت گرفت؛

فراخوان شرکت در اردوهای جهادی برای عموم به ویژه دانشجویان

هسته توانمند سازی حرکت های جهادی طی فراخوانی عموم مردم به ویژه دانشجویان سراسر کشور را به شرکت در اردوهای جهادی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، اردوهای جهادی دوره هایی است که در آن تعدادی از دانشجویان، دانش آموزان یا طلاب حوزه علمیه در مناطق محروم کشور بصورت داوطلبانه به انجام فعالیت های فرهنگی – آموزش و خدمات – عمرانی می پردازند.
حرکت‌های جهادی از سالها پیش آغاز شده و در آن اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، دانش آموزان، طلبه‌ها جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهر به آن مناطق سفر می کنند. رنج و مشکلات مردم محروم کشور را می بینند و آنچه در توان دارند در راستای حل این مشکلات  به کار می گیرد. این اردوها  در این سال ها توانسته  در رفع محرومیت و همچنین ایجاد روحیه کار و تلاش، همت و فرهنگ جهادی در بین آحاد مردم به خصوص جوانان نقش موثری ایفا کند .
بر همین اساس، هسته توانمندسازی حرکت‌های جهادی از اقشار مختلف مردم بویژه دانشجویان برای شرکت در اردوهای جهادی دعوت کرده است.
علاقمندان جهت  شرکت در این اردوها می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیhttp://ordo.jahadgaran.org برای ثبت‌نام اقدام کنند.

Go to TOP