چاپ خبــر
استاندار اصفهان خبر داد:

افتتاح 1610 طرح به ارزش 23 هزار و 800 میلیارد ریال در هفته دولت در استان اصفهان

1610 طرح با اعتباری بالغ بر 23 هزار و 800 میلیارد ریال در هفته دولت در استان اصفهان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، استاندار اصفهان در دومین روز هفته دولت در شورای اداری فریدونشهر، هفته دولت را زمان مناسبی برای بازگو کردن دستاوردهای دولت بیان کرد و از افتتاح 1610 طرح با اعتباری بالغ بر 23 هزار و 800 میلیارد ریال در هفته دولت در استان اصفهان خبر داد و عنوان کرد: 86 درصد از این طرح ها از طریق بخش خصوصی تامین اعتبار شده است.

رسول زرگرپور با اشاره به جنگ، خونریزی و کشت و کشتار در کشورهای همسایه، امنیت و آرامش کشور را به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: در کشور روزی نیست که سربازان گمنام امام زمان(عج) تروریست هایی را که به قصد خرابکاری وارد کشور شده اند دستگیر نکنند و تمام این عملیات های تروریستی در کشور ناکام مانده اند که این نشان دهنده اقتدار نظام است.

عالی ترین مقام دولتی استان اصفهان برجام را یکی از مهمترین دستاوردهای دولت دانست که فواید زیادی برای کشور داشت و اصلی ترین آن برداشتن زنجیرهای تحریم از پای اقتصاد کشور بود که می تواند در رشد و توسعه کشور بسیار موثر باشد.

وی برگشت اموال بلوکه شده، عادی تر شدن روابط با کشورهای دیگر، ریشه کنی ایران هراسی و اسلام هراسی در خارج از کشور و جلوگیری از یک حالت جنگی را از دستاوردهای دیگر برجام برشمرد و افزود: اما آمریکایی ها همان طور که از ذاتشان برمی آید بدعهدی کرده و بسیاری از تعهدات خود در برجام را انجام نداده و مانع رسیدن نتایج نهایی برجام به دست ما شدند.

استاندار اصفهان برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و با امنیت، اجرای طرح تحول سلامت، کاهش نرخ تورم و خیز دادن کشور برای عبور از رکود با طرح هایی همچون بسته حمایتی صنایع کوچک را از دستاوردهای دولت بیان و اظهار کرد: با اجرای نظام سلامت در شهرها تنها کمتر از 10 درصد و در روستاها تنها کمتر از پنج درصد از هزینه های درمان را باید بیمار پرداخت کند.

انتهای پیام/

 

 

  1. ضمن عرض تبریک هفته مبارک دولت بر رئیس محترم دولت تدبیر و امید و کارگزاران نظام و همه دوستداران این دولت پاک و بی آلایش و دلسوز ، خدا خیرشان بده چه خدمات ارزشمندی در این مدت سه سال داشته اند،برجام غرور ایرانیان بخصوص فریدونشهرهای عزیز هستش.

Go to TOP