چاپ خبــر
مدیر عامل مسکن مهر فریدونشهر خبر داد:

اختصاص 17 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار دولتی به شهرداری فریدونشهر برای محوطه سازی مسکن مهر

دولت به منظور جبران جانمایی نامناسب مسکن مهر فریدونشهر متقبل پرداخت مبلغ 17 میلیارد و 400 میلیون ریال به شهرداری فریدونشهر در قالب زمین مسکونی، 120 تن قیر و پنج میلیارد ریال اعتبار نقدی شد تا شهرداری عملیات محوطه سازی مسکن مهر را به انجام برساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مدیر عامل مسکن مهر فریدونشهر امروز در گفتگو با خبرنگار پونه زار از تفاهم بین اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و شهرداری فریدونشهر در هفته جاری به منظور محوطه سازی منطقه مسکونی مسکن مهر فریدونشهر خبر داد.

ابراهیم اصلانی گفت: دولت به منظور جبران جانمایی نامناسب مسکن مهر فریدونشهر با پیگیری شرکت تعاونی این مسکن مهر و پیگیری های فرماندار این شهرستان، متقبل پرداخت مبلغ 17 میلیارد و 400 میلیون ریال به شهرداری فریدونشهر در قالب زمین مسکونی، 120 تن قیر و پنج میلیارد ریال اعتبار نقدی شد تا متقابلا شهرداری عملیات محوطه سازی مسکن مهر را به انجام برساند.

وی تعهد شهرداری در این تفام نامه را برای تکمیل محوطه شامل آسفالت، دیوار چینی، جدول بندی، نصب نرده های ایمنی و غیره بیان کرد که باید طی چهار ماه کاری به اتمام برسد و اظهار کرد: در این تفاهم نامه مقرر شده است برابر پیشرفت فیزیکی طرح، دولت اعتبار متناسب را به شهرداری پرداخت کند.

مدیر عامل مسکن مهر فریدونشهر با اشاره به هزینه های چشمگیر محوطه سازی و آماده سازی مسکن مهر فریدونشهر، از توجه ویژه حجت اله غلامی، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، و پیگیری های مجدانه ناصر اسدی، فرماندار فریدونشهر، تشکر کرد و با بیان این که شرکت تعاونی تاکنون بالغ بر 10 میلیارد ریال بابت محوطه سازی و آماده سازی مسکن مهر هزینه کرده است، اظهار امیدواری کرد برای جبران این امر و کاهش قیمت واحدها، دولت باز هم نظر مساعد برای کمک داشته باشد.

اصلانی همچنین از اختصاص بودجه یک میلیاردی توسط فرمانداری این شهرستان به اداره آب و فاضلاب شهری فریدونشهر برای احداث زیرساخت های فاضلاب مسکن مهر خبر داد.

مسکن مهر فریدونشهر در زمینی با شیب 25 درصد در مساحت 6.2 هکتاری احداث شده است که به علت شیب زیاد، کوهستانی بودن و عدم وجود هرگونه زیربنا باعث پیدایش اختلاف سطوح بسیار زیاد و پرتگاه های خطرناک شده است که حجم سنگینی از سنگ چینی ها و ایمن سازی ها را طلب کرده است.

انتهای پیام/

 

  1. بهزاد گفت:

    با سلام و تشکر از مسولان محترم
    امیدوارم شهرداری محترم برای یک بار هم که شده از مهندسان شهرساز دعوت کرده و با جمع آوری ایده های مختلف ، طراحی فضای سبز ، خیابان کشی و پیاده رو سازی را به کارشناسان خبره بسپارد تا فضایی زیبا و البته ایمن را فراهم نمایند .

  2. م.ا گفت:

    جناب اقای اصلانی بیا حقوق کارگرها را بده .اقای بهزاد این قدر*

  3. مهر نشین گفت:

    باسلام خدمت همشهریان عزیزوآقای بهزادعزیز
    واقعاًبه نکته جالبی اشاره فرمودیدماهرچه ضربه دراین مملکت دیده ایم به خاطر عدم استفاده ازکارشناسان وخبرگان فنی درهر کار بوده است وسپردن کاربه افراد غیر متخصص میلیاردها ریال به این کشور ضرر زده است نمونه بارزآن مسکن مهر،پس بنابراین ازشما دست اندرکاران استدعای عاجزانه وملتمسانه دارم هزینه ها رابیهوده برملت تحمیل نکنید برای رضای خدا کاررابه کاردان بسپارید.وآمرزش خداوند رابرعذاب حیف ومیل بیت المال برای خودتان ترجیح دهید.

Go to TOP