چاپ خبــر
واکنش آبفا به اظهارات شهردار؛

نصب منهول‌ها بر اساس استعلام کف بوده/آبفا 12 میلیارد ریال فراتر از تعهدات در مسکن مهر هزینه کرده است

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری فریدونشهر در واکنش به اظهارات شهردار، از اجرای طرح های خارج از تعهد این اداره در مسکن مهر فریدونشهر سخن گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره آب و فاضلاب شهری فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار پونه زار نسبت به اظهارات اخیر شهردار فریدونشهر در رابطه با عملکرد آبفا در مسکن مهر واکنش نشان داد و گفت: نصب منهول های فاضلاب بر اساس استعلام بر و کفی بوده است که از شرکت تعاونی مسکن مهر گرفته ایم و آبفا بدون توجه به این استعلام نمی تواند حتی چند سانت منهول ها را بالاتر یا پایین تر نصب کند.

مسعود مقدسی همچنین افزود: طبق تفاهم نامه این اداره با مدیر عامل وقت مسکن مهر، مقرر شده بود اداره آبفای فریدونشهر انشعاب آب را در ورودی مجتمع مسکن مهر به شرکت تعاونی تحویل دهد که در آن صورت هزینه انشعاب از ورودی مجتمع تا ورودی بلوک ها بر عهده خود اعضا بود. وی ادامه داد: اما این اداره به منظور برداشتن بار مالی انشعاب از ورودی مجتمع تا بلوک ها، شبکه آب داخل مجتمع را هم علیرغم تعهد نداشتن، اجرایی کرده و انشعاب را درب بلوک ها تحویل مشترکین داده است که با اجرای این طرح آبفای فریدونشهر تاکنون 12 میلیارد ریال فراتر از تعهدات خود برای مسکن مهر هزینه کرده است.

رئیس اداره آبفای فریدونشهر در رابطه با فاضلاب مسکن مهر تصریح کرد: این اداره در رابطه با فاضلاب مسکن مهر تاکنون هیچ تعهد یا تفاهم نامه ای را امضا نکرده است ولی اکنون مقرر شده است برای کنترل فاضلاب این مجموعه مسکونی، تنها سپتینگ این مجموعه تخریب و به جای آن سپتینگ بزرگتری جهت تجمیع فاضلاب همه بلوک ها احداث شود. مقدسی اظهار کرد: برای اصلاح فاضلاب مسکن مهر تاکنون هیچ بودجه ای در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار نگرفته است.

انتهای پیام/

  1. همشهری گفت:

    مسول محترم آب و فاضلاب سه ماه از نفوذ ابهای فاضلاب می گذرد و اقدامی صورت نگرفته است با توجه به فصل کاری کی همت احداث سپتینگ جدید صورت می پذیرد ؟؟
    تا سقف سالن ورزشی در اثر ورود ابهای فاضلاب در پی و فوندانسیون سالن از بین نرفته کاری بکنید .

    نا کی باید ساکنین مسکن مهر در اثر کوتاهی متولیان مجموعه بسوزند و بسازند ؟؟

  2. مسکن مهری ها گفت:

    سلام

    پس ساخت سپتینگ فاضلاب کی شروع می شود؟؟؟

    فعلا که در خواب ناز تشریف دارید ؟؟؟

    وقت هست عجله کار شیطانه !!!!!

  3. باسلام وخداقوت خدمت مسول محترم سایت پونه زار از اینکه به فکر رفع مشکلات مسکن مهر هستید نهایت سپاس وقدرشناسی از شما برادر گرامی داریم
    در خصوص وضعیت نامناسب فاضلاب مسکن مهر از مسولین باید پرسید چرا پس از احداث سپتینگی که فقط سه سال پیش با هزینه بیت المال و پول اعضای ساکن مهر ساخته شد الان باید شاهد غیر اصولی و غیر بهداشتی بودن آن باشیم ؟
    مجوزساخت چنین سپتینگ از طرف کدام مقام مسول صادر شده است ؟
    هربیسوادی که مکان احداث سپتینگ قبلی را ببیند به وضوح خواهد دیدکه با توجه به ارتفاع 15 متری از سالن ورزشی نشت آبهای فاضلاب در مدت استفاده از آن عملا امکان پذیر خواهد بود.
    چرا با هزینه های گزاف که این سپتینگ در بر داشته است با اصول غیر گارشناسانه که بنوعی خیانت در بیت المال و حق الناس است چشم پوشی می کنیم ؟
    تا کی باید ساکنین مسکن مهر در رنج و عذاب باشند ؟

  4. روابط عمومی آبفای شهری احداث ساخت سپتیگ فاظلاب به عهده تعاونی مسکن مهر فریدونشهر میباشد واین امور هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد تا امروز هیچ مبلغی در اختیار آبفای شهری قرارداده نشده است تا اقدام به ساخت سپتیک فاضلاب نماید. ضمنا هیچ گونه تعهدی در خصوص جمع اوری فاضلاب مسکن به عهده آبفای شهری نمیباشد تازمان احداث تصفیه خانه فاضلاب .سپتینگ قدیمی توسط شرکت تعاونی وقت بدون هیچ هماهنگی با آبفای شهری احداث گردیده .ضمنا” پرونده پروزه فاضلاب فریدونشهر درکمیسیون 215 مجلس جهت ردیف دار شدن میباشد که با جلسه گرفته با نماینده محترم جناب اقای دکتر ترکی ایشان قول مساعد دادن که پیگیرهای لازم جهت ردیف دار شدن به عمل آورند.

  5. مگر فاضلاب داخل شهر را شرکت ابفا جمع میکند که مسکن مهریها حالا انتظار از ابفا داشته باشند که فاضلابشان را جمع کنند . شما باید از متولیان امر که پول گرفته اند بخواهید…

  6. مسکن مهریها گفت:

    ولی اکنون مقرر شده است برای کنترل فاضلاب این مجموعه مسکونی، تنها سپتینگ این مجموعه تخریب و به جای آن سپتینگ بزرگتری جهت تجمیع فاضلاب همه بلوک ها احداث شود. مقدسی اظهار کرد: برای اصلاح فاضلاب مسکن مهر تاکنون هیچ بودجه ای در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار نگرفته است.
    مطالبی که دراختیار ما قرار گرفته با چیزی که الان اظهار می شود تفاوت فاحشی دارد ما می گوییم چیزی که به تصویب رسیده را چرا به تاخیر می اندازید ؟؟
    تخریب سپتینگ فعلی که آسایش و آرامش را با ورود حشرات موذی از ساکنین سلب نموده است کی باید انجام شود وآیا با مهار آبهای فاصلاب در پشت سالن ورزشی و اقدام به زه کشی در محدوده ی سالن ورزشی قانونی است ؟؟
    سپتینگ جدید کی احداث می شود متولیان امر که نتوانستند کنترل فاضلاب بلوکهای فعلی که الان در سپتینگ فعلی جاری می شود را بطرز صحیح مهار کنند چگونه به خود اجازه می دهند با نظرات کارشناسانه ی خود اقدام به تجمیع فاصلاب کل بلوکها در یک سپتینگ نمایند با تجمیع فاضلاب در یک سپتینگ شاهد بحرانی در مدیریت تخلیه و کنترل ان خواهید بود که بعد با احداث آن مواجه هستید .
    متولیان عزیز و بزرگوار .:
    مسول جمع آوری و کنترل فاضلاب هر بلوک بعهده همان مجموعه واعضا می باشد و با تجمیع فاضلاب کل بلوکها در یک محل فقط موجبات آزار ساکنین بلوکها ؛ ورزشکاران سالن ورزشی و ساکنین محترم 24 پلاک را فراهم می آورید ،

  7. ساکن مسکن مهر گفت:

    با سلام وتقدیر وتشکر از زحمات ارزشمند اقای جدیدی
    خواهشی که داریم اینه اگه خدای ناکرده مسولی خواست وضعیت نامناسب و هجوم حشرات موذی و آزار دهنده نظیر پشه کوردر محدوه ی بلوک واقع شده در پشت سالن ورزشی و در خود سالن ورزشی مشاهده نماید لطفا غروب هنگام مراجعه نماید به وضوح خواهند دید شب نیز در خدمت عزیز بزرگوار خواهیم بود .

    یا می تواند از مجریان دلسوز هیات رزمندگان اسلام که شب های احیا را در سالن ورزشی به صبح رساندند و از عنایت هجوم حشرات در امان نبودند بپرسند که تفاوت با سالهای قبل چه بوده است ؟؟
    یا از شهردار محترم و دلسوز شهر که به اتفاق مسول حراست غروب هنگام در محدوده ی بلوک حضور یافتند بپرسند ؟
    که لازم است با نوشته ی خودداز زحمات پرسنل خدوم شهردار و شهردار محترم و مسول دلسوز حراست تقدیر و تشکر نماییم اجرتون با خداوند ورزق و نصیبتان زیارت کربلای معلی و قبر شش گوشه امام حسین ( علیه السلام )

  8. هر سپتسنگ جدیدی هم اگر احداث شود پر میشود ونیاز به تخلیه دارد چون خروجی ندارد ومثل چاه های فاضلاب منازل شهر هر از گاهی باید تخلیه شود تا این مشکلات پیش نیاید این بایستی توسط مسؤلین مسکن مهر انجام وهزینه های مربوطه از ساکنین مسکن مهر دریافت شود ولی راه اصلی وکلی پیگیری نماینده محترم جهت ردیف دار شدن بودجه اعتبار جهت اجرای فاضلاب فریدونشهر چرا که با احداث سپتینگ جدید مشکل حل نمیشود وبعداز چندی پر وسریز میشود .راه دیگر خرید دستگاه تصفیه فاضلاب مختص مسکن مهر اگر اعتبارش راداشته باشند.

Go to TOP