چاپ خبــر
در آیین تجلیل از کاپیتان تیم ملی ساحلی؛

قطعه زمین مسکونی به کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در تیران اهدا شد

همزمان با برگزاری همایش تجلیل از کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور یک قطعه زمین مسکونی به کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در تیران و کرون اهدا شد.

به گزارش پونه زار به نقل از ایرنا، همایش تجلیل از علی نادری، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در تیران و کرون برگزار و یک قطعه زمین مسکونی توسط فرماندار و نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در این شهرستان به او اهدا شد و سایر ادارات و نهادهای شهرستان نیز از او با اهدا سکه و جوایز نقدی تجلیل کردند. معاون فرماندار تیران و کرون روح الله شهبازی، در این برنامه گفت: علی نادری، کاپیتان تیم فوتبال ساحلی کشور ساکن شهرستان تیران و کرون که افتخاری برای کشور و این شهرستان است.
وی افزود: قهرمانان باید مورد تقدیر و تجلیل و حمایت قرار گیرند زیرا افتخار آفرینی آن ها برای کشورمان بسیار مهم و نقش اساسی در ارتقای هویت نظام دارد و سبب اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند.
معاون فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حمایت از این قهرمان و بستر سازی برای حضور سایر جوانان در مسابقات و عرصه های مختلف می شود که نهادینه سازی این فرهنگ در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت جامعه موثر است.
شایان ذکر است؛ شهرستان تیران و کرون دارای قدمتی بلند در فوتبال ساحلی است و در حال حاضر نیز تیم فوتبال ساحلی این شهرستان در لیگ برتر حضور دارد و علی نادری کاپیتان تیم فوتبال ساحلی کشور به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان این تیم در گذشته عضو تیم فوتبال ساحلی عمران سازان این شهرستان بوده اند

Go to TOP