چاپ خبــر

انتخاب نماینده فریدونشهر در مجلس به عنوان هیأت نظارت بر انتخابات شوراها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از انتخاب اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای شهر و روستا به مجمع نمایندگان استان نامه ای ارسال کرد که تا روز یکشنبه 14 آذر سالجاری سه نفر از نمایندگان را بعنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخاب و به هیات نظارت مرکزی معرفی کنید.

وی افزود: بدلیل اینکه مجلس چند روزی جلسه نداشت و برخی از نمایندگان هم در حوزهای انتخاباتی و شهرستان های خود حضور داشتند نتوانستیم در این راستا جلسه ای تشکیل دهیم.

وی گفت: روز سه شنبه جاری در نطق میان دستور مجلس فرصتی پیش آمد و در جلسه مجمع نمایندگان از میان نمایندگان استان حجت السلام والمسلمین احمد سالک، حسینعلی حاجی‌ دلیگانی و اکبر ترکی با اکثریت آراء رای آوردند و بعنوان هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای های شهر و روستا در استان انتخاب شدند.

بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام و انتخابات شوراهای شهر و روستا، داوطلبان از تاریخ 30 اسفند 95 تا ششم فروردین 96 می توانند برای ثبت نام مراجعه کنند.
بر اساس اعلام شورای نگهبان، انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.

  1. خسته نباشید دلاور بالاخره خبری هم از نماینده فعالمون گرفتیم

  2. منتقد گفت:

    زنده باد آقای ترکی و تبریک به ایشان به واسطه این انتخاب و درضمن تبریک به واسطه دو بانده نمودن جاده فریدن

Go to TOP