چاپ خبــر
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

بیش از خطر حمله مستقیم، آنچه انقلاب را تهدید می کند نفوذ آمریکا و اسرائیل در بین مسئولان کنونی کشور است

کریمی قدوسی نفوذی ها را کسانی خواند که در میدان آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان بازی می کنند و بر اساس قرائتی از اسلام که نامش را اعتدال گذاشته اند، ملت را با مهندسی افکار عمومی به سمتی پیش می برند که بگویند اشتباه کردیم که با آمریکا مبارزه کردیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، بعدازظهر امروز جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در جمع مردم فریدونشهر مصداق جهاد کبیر را مبارزه با کسانی دانست که تصمیم دارند بالاترین آرمان انقلاب اسلامی یعنی مبارزه با شیطان بزرگ را از ملت بگیرند.

وی با بیان این که هم اکنون در اکثر کشورهای اطراف ایران آتش جنگ شعله ور است و ناموس مسلمین را اسیر کرده و به بردگی می فروشند و میلیون ها نفر را آواره و کشته و زخمی کرده اند، گفت: دنیا انگشت حیرت به دهان گرفته است که این چه قدرتی است و این ولایت فقیه چه نظام رهبری است که ایران را در قلب آتش این چنین مصون و امن نگه داشته که راه خود را با اطمینان ادامه می دهد.

نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دوره هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی گفت: روزی مردم برای دفاع از انقلاب در سنگرهای شهر نگهبانی می دادند اما امروز فرزندان این ملت در کنار دریای مدیترانه، باب المندب، غزه، جنوب لبنان، حلب، موصل و بحرین در مقابل دشمن ایستاده اند و این نشان می دهد که ملت پیروز شده و جلو رفته اند ولی در همین اوج اقتدار بزرگترین خطری که انقلاب و جمهوری اسلامی را تهدید می کند چیزی نیست جز خطر نفوذ و نفوذی ها از جانب دشمن سرسخت اسلام یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی.

KarimiGhodousi951030003

*اسلام به منافقان میدان می دهد تا مردم آن ها را بشناسند

کریمی قدوسی با اشاره به این که اسلام به جریان نفاقی که در لباس روحانیت بوده و ادبیات اسلامی دارد میدان می دهد تا امت آن ها را بشناسد و فرق گفتار و عملشان را با چشم خود در هنگامه عمل ببیند، تصریح کرد: راه مبارزه با نفاق در اسلام ابتدا انذار و نصیحت است، سپس میدان دادن است و باز اگر نفاق راه خود را ادامه دهد، تنها یک راه برای مقابله با نفاق باقی می ماند و آن مسلخ کربلاست و امام مسلمین باید به مسلخ کربلا برود تا خلق خدا هدایت پیدا کنند و باید فرق امیرالمومنین(ع) شکافته شود تا خلق خدا هدایت یابند و هدایت این قدر ارزشمند است که خداوند برای آن بهترین بندگانش را به مسلخ قربانگاه می فرستد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با یادآوری این جمله امام خمینی(ره) که فرمودند: «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» نفوذی ها را کسانی خواند که در میدان آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان بازی می کنند و بر اساس قرائتی از اسلام که نامش را اعتدال گذاشته اند، ملت را با مهندسی افکار عمومی به سمتی پیش می برند که بگوییم اشتباه کردیم که با آمریکا مبارزه کردیم. وی ادامه داد: با جریان نفوذ باید با جهاد کبیر مقابله کرد.

این نماینده مجلس گفت: جهاد کبیر نه مبارزه با مراکز تجمع آمریکا در منطقه یا اسرائیل است که گرای موشک های ما در عمق 500 متری زمین و گرای صدها هزار موشک حزب الله بر روی آن ها بسته شده است تا به فرموده ولی امر مسلمین اگر روزی غلطی از آن ها سر بزند صبح که از خواب بیدار می شوند نه تلاویوی وجود داشته باشد و نه حیفایی و نه دری اصفهانی چهار پاسپورته است که همزمان تابعیت چهار کشور کانادا، آمریکا، انگلیس و ایران را دارد و در خانه های تیمی برای ایران نقشه می کشد بلکه جهاد کبیر، مبارزه با کسانی است که در لباس اسلام سرپل نفوذ آمریکا در داخل بوده، دیپلمات های پنهان می فرستند تا راه را برای نفوذ استعمار در منطقه برای مقابله با حزب الله و جبهه مقاومت باز کنند و اگر رهبر جلوشان را نگرفته بود آماده شده بودند تا بروند با آل سعود مذاکره کنند.

کریمی قدوسی جهاد کبیر را صد مرتبه سخت تر از جنگیدن با ناوهای آمریکایی برشمرد و گفت: با بیست درجه ایمان هم می شود مقابل ناوهای جنگی آمریکا جنگید، اما برای جهاد کبیر باید 100 درجه ایمان داشت.

KarimiGhodousi951030008

*مواضع روحانی خلاف مشی انقلاب و اسلام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به استناد تجلیل حسن روحانی از متن و نویسنده کتاب «ایران و جهانی شدن» اثر محمود سریع القلم، مشاور ارشد رئیس جمهور که تحصیلات خود را در آمریکا گذرانده است، در مقدمه ای که بر این کتاب نوشته است، تصریح کرد: جهادکبیر در مقابله با حسن روحانی مصداق پیدا می کند و گفت کتاب «ایران و جهانی شدن» نقشه استحاله و براندازی کامل جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: در حالی که امام(ره) در باب هدف انقلاب می فرماید «ما آمده ایم تا بر مبنای نهضت عاشورا جهانی سازی کنیم »، در این کتاب جهانی شدن زیر بار کدخدایی آمریکا رفتن معنی پیدا کرده و آمده است عالم جهانی شده است و ایران باید برود در معده این نظام هضم شود.

نماینده مشهد و کلات مواضع آقای روحانی را برگرفته از این کتاب دانست و با اشاره به این که برای اولین بار از تاسیس کشور آمریکا، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور اقرار کرد با وجود همه کمک های مادی و سلاح های پیشرفته ای که به معارضین سوری عراقی دادیم در آن جا شکست خوردیم چون جمهوری اسلامی مقابل ما ایستاده بود، بخشی از مواضع این کتاب را بازخوانی کرد: «واقعیت این است که اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد اسلامی رفتار کند و اسلام را راهنمای تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات خود قرار دهد، مسلم است که نمی‌تواند با جهانی که بر مبنای سرمایه‌داری، قدرت نظامی صرف و ائتلاف‌های صرفا مبتنی بر قدرت است، همکاری و مناسبات راهبردی برقرار کند.»

کریمی قدوسی با بیان این که در نتیجه گیری کتاب «ایران و جهانی شدن» آمده است: «در متون ادبیات جهانی لفظ استقلال دیگر منسوخ شده است» گفت: ما وقتی به رئیس جمهور اعتراض کردیم که چرا قراردادهای نفتی را به رایگان در اختیار این هیئت های خارجی قرار می دهید که با پیوست فرهنگی به کشور می آیند و استقلال کشور را زیرسوال می برند، می خندند و ما را مسخره می کنند که چه استقلالی؟، دنیا دنیای تعامل است و باید با تعامل با دنیا مشکلات را حل کنیم.

KarimiGhodousi951030001

*راه برجام، سر خم کردن های بی پایان برای دشمن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این گونه نیست که برجام را بیاوریم و بگوییم مساله هسته ای را حل کرده ایم بلکه باید برجام های دو و سه و چهار و غیره را هم آورده و اجرا کنیم؛ برچام دو می گوید دست از حمایت از مقاومت و مظلومان عالم برداریم؛ برجام سه حذف شورای نگهبان، برجام چهار اجباری ندانستن حجاب، برام پنج و شش حذف ولایت فقیه و سپاه است و همین گونه ادامه پیدا می کند.

وی مردم را متن انقلاب دانست و با اشاره به این که مسئولان نوکران ملت هستند گفت: نباید آن ها غرور داشته و بگویند ما فرمانداریم یا استانداریم یا فرمانده سپاهیم و یا غیره، بلکه همه مقامات جمهوری اسلامی باید در خدمت اسلام و انقلاب و ملت باشند و بدانند که مسئول فردی معمولی است که تنها به خاطر قرارگرفتن در مسئولیت خود اجازه دخل و تصرف در امور مسلمین را دارد.

انتهای پیام/

  1. با سلام
    اقای کریمی قدوسی را به منطقه ما چکار چرا کار خودش رایادش رفته ایران گردی میکنه من که ایشان را نسبتا شناختم از لحاظ زیاد صحبت کردن بی نتیجه اوله ولی از لحاظ دادن راه کار وپیشنهاد جهت حل مشکلات جامعه بسیار ضعیف هستند فقط دنبال سروصدا وهیاهوست

    • در حالی که براداران عزیز اتش نشان در زیر خروارها خاک و اتش 300 درجه تکه تکه شده اند تا امثال ما و اینها را نجات دهند . این یارو وقت پیدا کرده بیاد از دولت مچگیری کند و پشت تریبون به دولت و رئیس دولت احانت کند و در اصل به شعور ما و شماهایی که به روحانی رای دادید احانت کند . من دیگر نمی خواستم به رای فکر کنم . اما بعد از رحلت اقای هاشمی وقتی دیدم چه تهمتهایی به دروغ از این گروه به ایشان روا داشته شده و همگی به ان اعتراف نمودند . مواضعم عوض شد و با دل وجان از روحانی حمایت خواهیم کرد تا امثال این افراد در راس کار نیایند و همانند هشت سال پیش دل رهبر عزیزمان را خون نکنند .

      • نه اینکه این دولت بی تدبیر شما دل رهبر را خون نکرده ، خودتون قضاوت کنید از سخنرانی ها و مواضعی که حضرت آقا داشتن و عملکردی که دولت داشته ، خجالت بکشید از این همه دروغ و ریا و تزویر

        • خواهشا دست از عوام فریبی وفریبکاری بردارید حق به جانب صحبت نکنید خدا ریشه کسی که دل رهبری را خون کرده بکند وبدون که این دولت نکرده بلکه دولت پوپولیستی ومغرور 8ساله پر ادعا کرد یادتون که نرفته یه سری به قبل بزنید متوجه خواهید شد

          • برای من دولت قبل و دولت جدید فرقی نداره شمام الکی حق به جانب صحبت نکن من گفتم برید و سخنرانی های حضرت آقا را گوش بدین و بعد عملکرد و سخنرانی های روحانی بعد از سخنرانی حضرت آقا را مجدد گوش بدین ببینین چکار کرده چی گفته چه توهینهایی به ملت و رهبری کرده بعد بیایید در باره خون به دل کردن رهبر صحبت کنین و نظر بدین لطفا …………

  2. الكي گفت:

    كاشكي آقاي قدوسي مي گفت كه سال 96 به كي راي بديم

  3. اومده كه بگه به روحاني راي ندين. جيزه ، اوخه

  4. واي ااز دست مردم ساده انديش و دلخوش به 45500 تومان سر ماه.خداوكيلي اگه روحاني بياد و 45500 تومنا بكنه 50000 تومان بخداوندي خدا راي مياره اونم راي زياد

  5. ای کاش اینگونه ادمها در این برهه از زمان . یعنی روزی که تمام ایران در عزای فرزندان دلیر اتش نشان شهید غزا دار است فرصت طلبی نکنند و بر روی اعصاب خسته و دل غمگین ما راه نروند و به جای این یاوه گویی ها به فکر خانواده داغدار این عزیزان باشد .

  6. پس قدوسی برا رای اومده اگه نه نماینده مشهد این جا چه کار می کنه .البته عاقلان می دانند……………………….

  7. علی گفت:

    من کار به مواضع جناحی این اقا ندارم .فقط سوال من این است که چه نیازی بود این همه هزینه و وقت صرف شود تا یک نفر از تهران یا مشهد بیایند اینجا و حرف های تکراری بزنند؟. همه اینهایی هم که در عکس دیده می شوند همفکر این اقا هستند و می توانستند هر روز مواضع و سخنان گرانبهایش را از رسانه های خودشان دریافت کنند.

  8. آقای جدیدی مواظب با سوادشماهم مثل این سپاهی مغرض نم نکشه (جنابMPT )

  9. فردی مثل اقای قدوسی که از لحاظ سواد در سطح پائینی قرار داردچگونه به خودش اجازه میدهد که در باره مسائلی مهم اظهار نظر نمایند وبه شعور مردم اهانت کنند یادمان نرفته اشتباه ایشون در مورد mpt که npt می گفت والا بسه بسه جمع کنید بساط تفرقه را اقای پرحاشیه وپر هیاهو

  10. اولا خون به دل کردن را شما مطرح کردید ثانیا بفرمائبد کجا توهین شده همین طوری قضاوت میکنی و رای هم صادر میکنی بعد هم میگی فرقی نمیکنه بسه به خدا عوام فریبی بسه دیگه

    • ایشون علنی به رئیس جمهور اهانت کرده . احانت به رئیس جمهور احانت به جامعه است . ایشان مثل ادم عاقل انتقاد نکرده.. دولت ضعفهایی هم دارد که این ضعفها میراث دولت قبل است . این گروه تندروها حتی به فرمایشات رهبری عزیز نیز توجه نداشته اند که ایشان بسیار متذکر شدند که انتقاد شما نسبت به هم جناحی و از روی رقابت نباشد بلکه دلسوزانه وبه نفع جامعه باشد . صحبتهای این اقا کجایش بوی وحدت میدهد .کجایش منافع جامعه است و کجایش کارساز است . اوردن این گونه افراد به شهرستان نه تنها کار را درست نمی کند بلکه ممکن است بر تصمیم گیریها جهت شهرستان توسط مسئولان بالا تاثیرات منفی داشته باشد و از فرماندار که نماینده دولت می باشد نیز نسبت به سکوتش در برابر احانت ایشان به دولت و شخص رئیس جمهور انتقاد داریم و انتظار میرود ایشان نیز در این جهت عکس العملی نشان می داد .

  11. نماینده دوره هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی وعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حتما از لحاظ سواد ودرک در سطحی بوده که جهت سخنرانی دعوت شده و شعور ودرک سیاسی مردم اهانت شدنی نیست

  12. شنوندگان این نماینده کاملا مشخص است از چه طیفی بودند پس زیاد عصبانی نشوید………………..لطفا پونه زار حتما درج کنید.

Go to TOP