چاپ خبــر
رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای فریدونشهر خبر داد؛

بازگشایی تنها راه ارتباطی روستاهای پشتکوه فریدونشهر بعد از چهار روز

گردنه کلوسه که از چهار روز پیش به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار گفت: عصر دیروز با تلاش راهداران بعد از چهار روز گردنه کلوسه که بر اثر بارش برف و کولاک شدید مسدود شده بود بازگشایی شد.

محسن مقدسی با بیان این که این گردنه تنها راه ارتباطی هفت روستای نسبتا پرجمعیت این شهرستان است اظهار کرد: اکیپ های راهداری به صورت شبانه روزی برای بازگشایی این جاده و دیگر مسیرهای روستایی شهرستان تلاش می کنند.

gardane002

گردنه کلوسه تنها مسیر ارتباطی هفت روستای منطقه پشتکوه دوم شهرستان فریدونشهر است که به لحاظ موقعیت خاص خود، با کوچکترین بارش یا کولاکی به علت انباشت برف مسدود شده و نداشتن مسیر ارتباطی را بر دیگر محرومیت های این منطقه می افزاید. مساله ای که سال هاست چالش مسئولان شهرستان است و تاکنون چاره ای برای آن اندیشیده نشده است.

طی روزهای اخیر با فعالیت سامانه بارشی در کشور، بارش برف شهرستان فریدونشهر را فراگرفت و مقدسی در گفتگو با همین سایت اعلام کرد تردد در مسیرهای روستایی پیشکوه، پشتکوه اول و منطقه عشایری به علت کولاک شدید با اختلال مواجه شده است.

انتهای پیام/

  1. آقاي مقدسي بهتر نيست به جاي اينكه * مسئوليت سه تا شهرستانا قبول كني بياي و مسئوليت يك شهرستانا قبول كني

  2. سلام چراقبول کردند ازاونجا براشون جاده بزنند این جاده نیست درد دله وگر نه یه تونل براشون میزدند نه برادران راهداری به زحمت می افتادند ونه پونه زارمحترم وقتش راهدر می داد….

  3. باسلام خدمت اقای مقدسی جاده خاکی روستای بن کمر خیلی دست انداز دارد امکان رفت وامدباسوار ی میسر نیست لطفا پیگیری نمایید با توجه به اینکه انتخابات در پیش داریم احمدی

  4. الان وقت کشت وذرع در روستاها می باشد ولی جاده روستاه ما خراب است بن کمر

Go to TOP