چاپ خبــر
به همت سمن جوانان کارآفرین هدفمند؛

افتتاح اولین رویداد عکاسی شهرستان فریدونشهر

نمایشگاه عکس طبیعت فریدونشهر تا پایان بهمن ماه در کتابخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است. به بهترین آثار از دید بازدیدکنندگان و هیئت داوران جوایز نفیسی اهدا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، نمایشگاه عکس طبیعت شهرستان فریدونشهر از دیروز به همت انجمن مردم نهاد جوانان کارآفرین هدفمند در کتابخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد.

مسئول انجمن مردم نهاد جوانان کارآفرین هدفمند در گفتگو با پونه زار با بیان این که 96 اثر توسط 32 عکاس آماتور و حرفه ای در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم قرار داده شده است از انتخاب سه اثر برتر از نظر بازدیدکنندگان و سه اثر برتر دیگر از نظر داوران خبر داد.

سحر اصلانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن جاذبه های طبیعی شهرستان فریدونشهر به منظور جذب گردشگر، حمایت از هنر عکاسی و ایجاد حس رقابت در این رشته و فرهنگ سازی برگزاری نمایشگاه و گالری عنوان کرد.

galleryFR951118001

وی در مورد نحوه رأی دادن بازدیدکنندگان به عکس ها گفت: مردم بعد از بازدید از نمایشگاه و دیدن عکس ها باید کد عکاس مورد نظر را بر روی برگه رأیی که در اختیاز آن ها قرار داده می شود، نوشته و داخل صندوق رأی بیاندازند.

نمایشگاه عکس طبیعت فریدونشهر اولین نمایشگاه عکاسی شهرستان است که از 19 تا 30 بهمن ماه برپا بوده و پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

شهرستان فریدونشهر در 180 کیلومتری غرب استان اصفهان به لحاظ داشتن شرایط جغرافیایی خاص از طبیعتی بکر و دیدنی بهره مند است که این شهرستان را به مرکز گردشگری طبیعت در استان اصفهان در فصول مختلف سال تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

  1. اطلاع رسانی در حد صفر بود. بهتر بود قبل از افتتاح هم اطلاع رسانی می شد تا زمان کافی برای ارسال آثار ارائه بشه.بنده شخصا دیر متوجه شدم. در فضای مجازی هم حدود سه تا چهار روز قبل اطلاع رسانی شد که زمان کافی نبود.

    • مسئول برگزاری نمایشگاه گفت:

      سلام ما ۱۵ روز قبل برپایی نمایشگاه تبلیغ کردیم .
      به تمام اداره جات و مغازه دار ها هم برگه تبلیغاتو زدیم .تو بحث صفحات مجازی هم خوده من شخصا تو ۲۰ تا گروه تبلیغ و‌گذاشتم و چند این بار هم تکرار کردم .بماند که دوستان و بچه ها ی گروه چه تبلیغات وسیعی کردن ولی متاسفانه وقتی مدیر گروهاشون پیام تبلیغ و پاک کردن چه انتظاری داشتین ؟ یا سبک جلوش میکردن . ما چنداین بار در جنگ فجر هم اعلام کردیم. .حتی در سایت پونه زار هم‌گذاشته شد و در روز ۲۲بهمن ماه هم تو راهپیمایی هم اعلام شد .و خیلی جالبه که ما شرکت کنندگانی داریم زمانی که شرکت کردن در مسابقات در شهرستان نبودن ولی با وجود مسافت زیاد باز شرکت کردن .نظر و‌پیشنهاد شما دوست عزیز قابل تقدیر اماتبلیغات ما در سطح شهرستان خیلی خوب بود . متاسفانه انتظاری که ما از همشهریان و یه سری از دوستان در مورد تبلیغات داشتیم حمایت که نکردن هیچ با حذف پیامای تبلیغاتی نمایشگاه از گروهشون باعث شد که عده ای از مردم ما اطلاعی نداشته باشن .انشاالله در نمایشگاه های اینده این مشکل را نیز برطرف میکنیم‌.

Go to TOP