چاپ خبــر

بیانیه مردم فریدونشهر در واکنش به تهدیدکنندگان امنیت کشور در روزهای اخیر

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، در پی اغتشاشات و ناآرامی های اخیر، بیانیه ای از جانب مردم فریدونشهر در نماز جمعه امروز قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) و ائمه المعصومین صلوات الله علیهم اجمعین

«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» حضرت امام خمینی(ره)

فتنه یعنی شعارهای حق را کسانی با محتوای صددرصد باطل مطرح کنند؛ بیاورند برای فریب دادن مردم. هدف از ایجاد فتنه گمراه کردن مردم است. شما ملاحظه کنید مردم ما در مقابله با فتنه خودشان به پا خاستند، نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد .» امام خامنه ای (مدظله العالی)

حمد و سپاس بی انتها مخصوص خدای عزوجل است که ما را همواره وفادار به اسلام عزیز و قرآن کریم و عترت طاهرین و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پذیرفتن و تبعیت نمودن از حاکمیت ولایت فقیه قرار داد. خون مطهر شهیدان و شهدای مدافع حرم بهترین گواه بر این ادعاست.
شکر بی پایان مخصوص خداوند متعال که دشمنان ما را از احمقان قرار داد: سیلی خوردگان جنایتکار و عصبانی مانند آمریکا و وحوش بی رحمی همچون صهیونیست های غاصب و روبه صفتانی زشت خوی چون انگلیس خبیث و یا پشه صفتانی مانند حکام مرتجع عربستان سعودی.

آری این حق شرعی و قانونی مردم است که چنانچه مشاهده کردند برخی از مسئولانشان رو به فساد و اشرافی گری نموده یا نسبت به امور اقتصادی و معیشتی آن ها دچار قصور و تقصیر شدند و می خواهند سرنوشت آنان را به بازی بگیرند و یا نسبت به توصیه ها و سفارشات حکیمانه امام المسلمین و رهبر معظم انقلاب سرازخود و بی تفاوت عبور کنند، به آن ها متذکر شده، اعتراض و مطالبه گری داشته باشند و چنانچه گوش شنوایی نبود، آتش به اختیار عمل کنند.

اما این موارد هیچ گاه به معنای اغتشاش و سرخوردگی و پشیمانی از اسلام و انقلاب و جدا شدن از ولایت و مسیر به حق شهیدان نیست تا ضدانقلاب و منافقین و فتنه گران داخلی و خارجی و اغتشاشگران آشوبگر و محدودی خود فروخته و وطن فروش بخواهند موج سواری کنند، پرچم اسلام و انقلاب را به آتش بکشند، امنیت ملی را مخدوش کنند و خون بی گناهانی را به ناحق بریزند.

سلام و صلوات خداوند بر امت بیدار و آگاه ما که به سرعت خائن را از خادم و حق را از باطل تمیز دادند و این بار نیز با قدرت الهی فتنه آمریکایی را به زباله دانی رها کردند که جهنم فتنه گران فتنه 88 شد و آمریکا و حامیان او نتوانستند تفاله های به جا مانده فتنه 88 را بازسازی و بکارگیری کنند.

به میمنت همین پیروزی و فتح بزرگ، مردم غیور و حماسه آفرین شهرستان فریدونشهر نیز شنبه 16 دی ماه 96، از زن و مرد کوچک و بزرگ، کارمند و کارگر، به مصاف فتنه گران فرصت طلب و نفوذی خواهند آمد و برگ زرین دیگری به صفحات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند افزود.

انتهای پیام/

Go to TOP