چاپ خبــر
اعزام دو فروند بالگرد به مناطق محاصره در برف؛

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فریدونشهر با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان+عکس

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فریدونشهر با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ومدیر کل مدیریت بحران استان در محل فرمانداری شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

به گزارش پونه زار به نقل از روابط عمومی فرمانداری فریدون شهر؛ این جلسه به صورت فوری با توجه به شرایط ویژه شهرستان پس از بارش سنگین برف و وارد آمدن خسارت ناشی از آن به زیر ساخت ها و تاسیسات برق رسانی شهرستان جهت اتخاذ تدابیر مناسب برگزار گردید . آقای اسفنانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی وپراکندگی روستاها اعلام کرد امکانات موجود جهت خدمات رسانی به مردم خصوصا در بخش راهداری بسیار کم و لازمه خدمات رسانی مطلوب را نو سازی وتجهیز ناو گان برف روبی شهرداری ها و اداره راه وشهرسازی دانستند .  ایشان تاسیسات برق موجود در شهرستان را جهت تامین برق پشتیبان در زمان وقوع بحران  ناکافی دانسته وقطعی برق چندین ساعته در روز بارش برف را ناشی از آن دانستند .

vate4r mark2

در ادامه مهندس شیشه فروش مدیر کل مدیریت بحران استان هشدار به موقع وآمادگی عوامل امدادی را قبل از بارش برف سبب جلو گیری از بروز  صدمات جانی در محور های مواصلاتی دانسته واز فعالیت عوامل امدادی شهرستان تقدیر به عمل آوردند و از همکاری شرکت برق منطقه ای استان که با تلاش شبانه روزی باعث تامین برق مجدد ظرف همان روز شدند تقدیر به عمل آوردند . آقای شیشه فروش در ادامه اعلام کرد که در روز بارش برف در شهرستان توسط ستاد مدیریت بحران استان جلسه ای به منظور رصد وقایع شهرستان فریدونشهر در محل استانداری برگزار گردید به همه عوامل امدادی استان اعلام آماده باش داده شده بود .  در این جلسه مقرر گردید به منظور کمک رسانی به روستا های پشتکوه دوم دو فروند بالگرد به همراه اکیپ پزشکی وامداد ونجات به منطقه اعزام گردد .

vater mark2

Go to TOP