چاپ خبــر
  1. رضا گفت:

    خدا هرچه زودتر رفتن مسوولان را برساند این از نتیجه کنکورشان و آن هم از پروژه‌هایی که هر روز در فریدونشهر افتتاح می‌کنند؟!!! فقط هر روز برای خودشان جشن می‌گیرند و به هم هدیه از بیت‌المال تقدیم می‌کنند. و امام جمعه انقلابی هم از آنها در نماز جمعه تعریف می فرمایند.!!!!

  2. در عوض پلاکاردشان سال به سال درازتر می‌شود!

  3. ما به رشته های علوم انسانی نیازمندیم، به شدت و در این زمینه به شدت به متخصصین زبده نیاز داریم. به همشهریانم، به هم زبانانم صمیمانه تبریک میگم و امیدوارم در ادامه مسیر هم همین گونه بدرخشند. اول برای خودشان، دوم برای خانواده هایشان و سوم برای گرجیان پاک و صادق و در نهایت برای تمام بشریت. در انتخاب رشته فقط براساس علاقه حرکت کنید و بعد هم با تمام انرژی علاقه تون را دنبال کنید.
    ძალიან გილოცავთ

  4. حالا هی بگین معلم تاثیری نداره تو موفقیت دانش اموز…. و دانش اموز باید خودش باشه ….

  5. حمید گفت:

    با سلام به آقا رضا می خواستم ببینم اینکه فرمودید مسئولین دقیقا کدوم مسئولین؟اینکه کلی گفتید کل شهرستان رو زیر سوال بردید و اینکه گفتید از بیت المال به هم هدیه میدن هم تهمت زدید بفرمایید مصداق بیارید تا همون مسول هم از خودش دفاع کنه.شما اگه مشکلی با شخص خاصی دارید دلیل نمیشه به همه انگ بچسبونید و دوما موفقیت و یا عدم موفقیت دانش آموز در کنکور فکر نکنم خیلی ربطی به مسئولین داشته باشه اگه واقعا دانش آموزی درس خون باشه مثل دهه هفتاد که خودم کنکور دادم از زیر سنگ هم که شده جزوه و تست جور کردم و تو کنکور قبول شدم.الان که دیگه سهله پدر و مادر از نون شب هم که شده میزنن و بچه ها رو میفرستن کلاس تقویتی .پس منتظر جواب شما هستم.

Go to TOP