چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

صدای پایان حکومت مستکبرانه آمریکا شنیده می‌شود

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که امروز قدرت جهانی آمریکا به ضعیف‌ترین مقدار خود رسیده است، از نشانه‌هایی سخن گفت که نابودی این حکومت مستکبر را مژده می‌دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، راهپیمایی باشکوه مردم فریدونشهر به مناسبت 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی امروز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. مردمی که سرمای هوای بام ایران را تحمل کردند تا نفرت خود از سیاست‌های ظالمانه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا را نشان داده و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

سخنران پایانی این راهپیمایی امام جمعه فریدونشهر بود که در جمع راهپیمایی‌کنندگان مژده سقوط رژیم ستمکار ایالات متحده در آینده‌ای نزدیک را داد و با برشمردن شش نشانه از اضمحلال آمریکا، گفت: علایم نابودی این حکومت مستکبر به وضوح قابل مشاهده است.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در سخنرانی کوتاه خود به ارائه آمارهای منتشر شده جهانی از این کشور پرداخت و از بدهی جهانی 21 هزار میلیارد دلاری آمریکا و کسری بودجه 800 میلیارد دلاری آن سخن به میان آورد که این کشور را در چالش جدی اقتصادی قرار داده است.

وی افزود: هزینه های هنگفت جنگ‌افروزی های این کشور هم که 36 درصد از کل هزینه‌های نظامی دنیا را شامل می‌شود، یکی دیگر از مشکلاتی است که حکومت مستکبر آمریکا با آن روبرو است و علاوه بر بالا بردن سطح نارضایتی مردم از حکومت، مشکلات اقتصادی این کشور را روز به روز بیشتر می‌کند.

امام جمعه فریدونشهر اظهار کرد: طبق گفته‌های دونالد ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری این کشور، نرخ بیکاری واقعی در آمریکا 21 درصد است و این مسأله نارضایتی‌های اجتماعی از حکومت مرکزی ایالات متحده را تشدید کرده است به طوری که طبق آمارهای ارائه شده  این میزان در سال 2014، 33 درصد بوده است و بدون شک با سیاست‌های دیوانه‌وار ترامپ بیشتر از این هم شده است.

حجت الاسلام شامحمدی تصریح کرد: در ابعاد جهانی نیز زمانی آمریکا حرف اول را در دنیا می زد ولی امروز می‌بینیم به راحتی کشورهای مختلف چه در مجامع سازمان ملل متحد، چه در دادگاه‌های جهانی صراحتا برخلاف نظر آمریکا موضع گرفته و با این کشور مخالفت می‌کنند و به جرأت می‌توان گفت امروز آمریکا در کمترین میزان قدرت جهانی و نفوذ خود قرار دارد.

وی با تشکر از حضور دشمن شکنانه مردم فریدونشهر برای حضور در راهپیمایی 13 آبان، از مردم خواست فریب ظاهرسازی امپراتوری رسانه‌ای و تلویزیونی حکومت استکبار را نخورده و به نصرت الهی امیدوار باشند و فراموش نکنند وعده خداوند در قرآن کریم را که فرموده است: «إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ: اگر خدا شما را یاری کند محال است کسی بر شما غالب آید» و «وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ».

انتهای پیام/

Go to TOP