چاپ خبــر
مشاور فرمانده سپاه؛

حلقه مفقوده انقلاب «بصیرت» است/ ایرانی‌ها در نظر دیگران عزتمند هستند

فرمانده دوران دفاع مقدس با برشمردن دستاوردهای جوانان انقلابی در حوزه امنیت و عزت کشور، با بیان این که مشکلات کنونی ایران ناشی از انتخاب‌های غلط مردم و رأی دادن‌های لیستی است، «بصیرت» را حلقه مفقوده انقلاب عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، سخنران راهپیمایی 22 بهمن فریدونشهر سردار پاسدار عبدالفتاح اهوازیان، مشاور فرمانده کل سپاه، بود که در اختتامیه این راهپیمایی در مسجد جامع فریدونشهر در حضور مردم و مسئولان این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی خطاب به کسانی که در چهل سالگی انقلاب هنوز دم از احتمال سقوط آن می‌زنند، گفت: اگر چهل سال پیش این انقلاب به مثابه کودکی بود که تازه به دنیا آمده است و در سال‌های اول ممکن بود مورد اذیت و آزار قرار بگیرد اما امروز بعد از گذشت 40 سال نه تنها قابل اذیت کردن نیست، بلکه می تواند از سایرین هم دفاع کند.

این فرمانده دفاع مقدس اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و وعده‌های ایشان باید تا الان انقلاب اسلامی ما سقوط کرده بود و دیدیم که سران آمریکا دو ماه پیش جشن سقوط نظام ما را گرفتند و گفتند جمهوری اسلامی 22 بهمن امسال را نخواهد دید اما آن‌ها یدالله را ندیدند و به قول امام صادق(ع) «خدا را شکر که دشمنان ما را از میان احمق‌ها آفرید».

سردار اهوازیان افزود: حکومت اسلامی ما از بدو ظهور عرصه‌های نبرد متفاوتی را پیش رو داشت همچون ساواک، منافقان، رژیم بعث عراق، میادین علمی، تکفیری‌ها و غیره اما امروز عرصه نبرد ما به هزاران کیلومتر خارج از مرزهای کشور منتقل شده است و به برکت مردم و انقلاب درحالی که آمریکایی‌ها روزی وعده خوردن ایران و نفتش را می‌دادند توانستیم در سوریه و عراق همچون یک وعده غذایی آمریکا را هضم کنیم و آمریکا هم هیچ غلطی نتوانست بکند.

 

*حلقه مفقوده انقلاب «بصیرت» است

این رزمنده مدافع حرم تأکید کرد: امروز دغدغه ما اسلحه، تجهیزات نظامی، علم، صنعت و فناوری‌های نو نیست چون این‌ها را به دست آورده‌ایم بلکه دغدغه ما و حلقه مفقوده ما «بصیرت» است که نه ربطی به داشتن درجه و ریش و عمامه دارد و نه ربطی به وزیر و وکیل بودن و چیزی است که برمی‌گردد به قلوب و شعور ما که خشنودی امام زمان(عج)، فرمان ولایت و مصلحت نظام را بشناسیم و در آن جهت قدم برداریم.

مشاور فرمانده سپاه در ادامه با بیان این که گاه یک مسئول آینه عبرت دیگران می‌شود ولی یک فرد عادی الگو قرار می‌گیرد شهید مدافع حرم محسن حججی را به عنوان مصداقی بر کلام خود آورد که فرزند یک راننده تاکسی معمولی بود اما یا شهادتش چنان جریانی به راه افتاد و کاری کرد که رهبر انقلاب درباره این شهید فرمودند «حججی حجت را بر ما تمام کرد» و این یعنی خداوند در آن دنیا هیچ بهانه‌ای را از ما قبول نخواهد کرد.

سردار اهوازیان با اظهار این که امام خمینی(ره)  به ما یاد داد در محاصره اقتصادی فرزند رمضان باشیم و در محاصره نظامی فرزند عاشورا از رفع مشکلات و معضلات کشور  به شرط عبور از پیچ تاریخی پیش رو خبر داد و این پیچ تاریخی را انتخابات سال آینده دانست و گفت: در آینده اتفاقات بسیار مهمی در کشور رخ خواهد داد که اگر بصیرت داشته باشیم با صلابت این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

*مشکلات ما نتیجه انتخاب غلط ماست

وی تصریح کرد: دردی که امروز ما در جامعه می‌کشیم نتیجه تصمیمات غلط دانسته یا ندانسته کسانی است که من و شما به آن‌ها رأی دادیم و برسرکار آوردیم. این فرمانده دوران دفاع مقدس از مردم خواست چه برای انتخابات مجلس خبرگان، چه انتخابات ریاست جمهوری، چه مجلس و چه شوراهای شهر و روستا، با بصیرت به شایسته‌ها رأی داده و از رأی دادن چشم بسته حزبی، گروهی و لیستی پرهیز کنند.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن فریدونشهر پایبندی به انقلاب و اسلام و خدمت به مردم را مهمترین شاخصه یک کاندیدای اصلح دانست و از مردم خواست فریب ظاهر و عناوین کاندیداها را نخورند چرا که در برابر رأیی که ما می‌دهیم مسئولیم و باید نزد خداوند جواب پس بدهیم.

مشاور فرمانده سپاه ظاهربینی را آسیب انقلاب عنوان کرد و افزود: صرفاً برای این که مدیری ریش بلند و یقه آخوندی و مدرک دکتری دارد نباید به او اعتماد کرد و کاش بعضی از مدیران ما روی بازویشان خال کوبی بود و این طور ما را سرکار نمی‌گذاشتند و ای کاش مسئولانی داشتیم نماز شب نمی‌خواندند ولی به انقلاب صداقت داشتند و این بین همه احزاب اصولگرا، اصلاح طلب و میانه‌رو وجود دارد.

سردار اهوازیان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: چرا باید در مملکتی که هشت سال با دست خالی جنگید و امروز صاحب ثروت، عزت و علم است مردم برای ابتدایی‌ترین نیازهای خود مثل خودرو، گوشت و جهیزیه با مشکل مواجه شوند و در حالی که کشور ما تا هشت ماه پیش رکوردار تولید و صادرات گوشت بود، امروز مثل یک کشور قحطی زده باید در سرما در صف بایستیم تا با کارت ملی به ما گوشت یخ زده بدهند.

این رزمنده مدافع حرم تأکید کرد: این مشکلات از رأیی که گروهی و لیستی و بدون درنظر گرفتن شاخصه‌ها دادیم به وجود آمده و شایسته سالاری سرش بریده و ضبح شده است.

 

*خودروسازی کشور در حصار لیبرال‌های دور از انقلاب

وی از توانمندی‌های تفکر انقلابی در کشور سخن به میان آورد و افزود: هم اکنون در نمایشگاه تجهیزات دفاعی در تهران، دستاوردهایی از جوانان انقلابی به معرض نمایش درآمده که به محض عرضه چندین کشور خارجی خواستار خرید آن‌ها شدند و به عنوان مثال جوانان ما خودرو نظامی طوفان را ساخته‌اند که موشک سبک نمی‌تواند به آن آسیب بزند اما در جایی دیگر عده‌ای از ترسوها و لیبرال‌های نظام صنایع خودرویی کشور را در دست گرفته و کشور را اسیر پراید کرده‌اند چون در این صنعت شایسته‌سالاری وجود ندارد و مدیران با سفارش آقازاده‌ها، سیاسیون و سرمایه‌داران عزل و نصب می‌شوند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس شایسته‌سالاری را معیار انتخاب فرماندهان دوران جنگ عنوان کرد و ادامه داد: در زمان دفاع مقدس هیچ گاه کسی نگفت چون محمدابراهیم همت اصفهانی است یا علی هاشمی اهوازی است یا مهدی زین الدین قمی است باید فرمانده شود بلکه می‌دیدند چه کسی شایسته فرماندهی است و او را برای این سمت منصوب می‌کردند.

سردار اهوازیان گفت: ما می‌خواهیم کسی به مجلس راه پیدا کند که شایسته باشد و مجلسی تشکیل شود که اگر رهبر فرمود مجلس راجع به فلان مسأله مانند برجام تصمیم‌گیری کند، حداقل به اندازه یک وقت دندان پر کردن برایش وقت بگذارد و دیگر نبینیم کسانی وارد مجلس شده‌اند که دغدغه کشور و حلّ مشکلات مردم را ندارند، نمی‌گوییم این‌ها ضدانقلاب هستند اما بصیرت ندارند.

این مقام ارشد سپاه اظهار کرد: شهدا باید سنگ محک ما برای انتخابات باشند چرا که ما در مورد شهید از همه می‌توانیم مطالبه‌گری کنیم و هیچ کس نمی‌تواند بگوید «به تو چه» چرا که شهدا متعلق به همه ملّت هستند و همه وامدار شهدایند.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن فریدونشهر اضافه کرد: اباعبدالله(ع) در گودی قتلگاه منشوری دارد خطاب به همه انسان‌ها که «اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید» و خطاب ما به کسانی که اعتقادی به اسلام، جمهوری اسلامی و شهید ندارند این است که لااقل به خاطر امنیت ملی، به خاطر ناموس خودتان، به خاطر کشور و به خاطر پول‌هایی که بعد از انقلاب گیرتان آمده است، مرد باشید و از سرزمین خودت دفاع کنید.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به مثابه پرنده‌ای است که دو بال دارد؛ یک بال آن مردم انقلابی هستند و بال دیگر دست اندرکاران و کارگزاران نظام و چهل سال است بال انقلابیون به خوبی کار خود را انجام می‌دهد اما بال دیگر گاهی لنگ می‌زند که اگر بال مردم و انقلابیون درست انتخاب کنند و رأی دهند تا بال دیگر هم درست شود، این پرنده پرواز کرده و اوج خواهد گرفت.

این رزمنده مدافع حرم معضل کشور را عدم درک شرایط و مشکلات توسط افرادی دانست که با رأی دادن لیستی یا پولی مردم سرکار آمده‌اند که در نتیجه آن وقتی به وزیر می‌گویند چرا گوشت در کشور نیست، پاسخ می‌دهد خدا را شکر کنید که همین هم الان هست.

*چرا کارخانه 800 میلیارد تومانی هفت تپه را 10 میلیارد و نیم فروختند؟

مشاور فرمانده سپاه گفت: در کشوری که رهبر آن نسخه اقتصادی مقاومتی را نوشته وقتی از مسئولان می‌خواهیم جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها را در قالب تعاونی‌ها به کارگیری کنند، می‌گویند پول نداریم، اگر پول ندارید چرا کارخانه نیشکر هفت تپه اهواز با هشت هزار نفر پرسنل  و 1200 هکتار وسعت که ارزش آن 800 میلیارد تومان برآورد شده و 50 سال است شکر تولید می‌کند را فقط به قیمت 10 میلیارد و 500 میلیون تومان به فلان آقازاده فروختید؟ اگر پول ندارید چرا کارخانه ماشین سازی تبریز با 800 هکتار وسعت در بهترین جای این شهر و با 800 مهندس که در سال 1500 دستگاه آخرین فرمت‌های CNC را تولید می‌کند و از ماشین‌سازی اتحادیه اروپا هم بزرگتر است را به یک چوپان فروختید که حتی بلد نیست اسم خودش را هم بنویسد؟

سردار اهوازیان اظهار کرد: چرا باید یک نماینده زن مجلس حجاب را که پوشش اسلامی و ایرانی ماست با سخنان متوهمانه و مسخره زیرسؤال ببرد و هیچ کس در مجلس با او کاری نداشته باشد؟ سخنران راهپیمایی 22 بهمن فریدونشهر ادامه داد: به قول آقای قرائتی این تقصیر خود مردم است که هر یقه آخوندی و عمامه به سر را دیدند، بغل کردند و گفتند یار امام خوش آمد، طرف هم گفت من یار امام هستم؟ پس سهم من کو؟

این فرمانده دوران دفاع مقدس مجدّداً تأکید کرد: جمهوری اسلامی در پیچ خطرناکی قرار دارد که اگر غفلت کنیم راهزن‌ها جلو آن را می‌گیرند اما مسئولان فراموش نکنند امام(ره) فرمودند « این پیروزی ارتباط به من نداشت، من یک طلبه هستم و نباید این را به من منتسب کنید! پیروزی ارتباط به ملت هم نداشت، این پیروزی مربوط به خدا بود» بنابراین کسی که در سر راه انقلاب بایستد و در مسائل انقلاب کارشکنی کند در مقابل دین ما ایستاده است و هر کس در مقابل دین ما بایستد بداند در مقابل دنیای او خواهیم ایستاد.

 

*توطئه دلار 40 هزار تومانی

این مقام ارشد سپاه از توطئه اقتصادی دشمن نیز پرده برداشت و تصریح کرد: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود تا 22 بهمن امسال دلار را به 40 هزار تومان و سکه را به 10 میلیون تومان برساند و همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز سه مرتبه در فرمایشاتشان بیان کردند برخی در داخل نیز در این موضوع دخالت داشتند و دشمن را همراهی کردند.

وی ادامه داد: عربستانی‌ها وارد کار شدند و با پول‌های آن‌ها دلارهای ما را خریدند و همین الان هم در سلیمانیه عراق پول آورده‌اند و گوسفند میش ایرانی را کیلویی300 هزار تومان می‌خرند تا مولدهای ما را ببرند و کاسه ما خالی شود ولی جای سؤال است که آیا وزارت جهادکشاورزی با این همه آمارگیری و بیلان گرفتن متوجه این روند کاهش نشد؟

این رزمنده مدافع حرم در ادامه این مطلب افزود: هفته گذشته تلویزیون اعلام کرد بزرگترین محموله گوشتی وارد ایران شد، ما گفتیم لابد برای رفع مشکل کشور چند میلیون تن گوشت وارد کرده‌اند بعد متوجه شدیم این محموله بزرگی که گفته شده بود 42 تن بوده است یعنی به ازای هر ایرانی نیم گرم!

وی هدف از توطئه‌های اقتصادی دشمن از جمله کمبود گوشت و بالا بردن قیمت دلار را وابسته شدن به اروپا دانست و تصریح کرد: در این شرایط محاصره اقتصادی و چالش‌های جدی به وجود آمده هند، چین و روسیه اعلام آمادگی کردند تا برای مقابله با آمریکا نفت ایران را با واحد پول خود معامله و خریداری کنند اما بانک مرکزی در اقدامی عجیب اعلام کرده هنوز آمادگی این معامله را ندارد.

سردار اهوازیان دوباره با بیان این سخن امام(ره) که «شیخ فضل الله نوری، آن مرد بزرگ انقلابی، را با فتوای آن آخوند زنجانی به دار کشیدند» از مردم خواست «بصیرت» داشته و به جای نگاه کردن به ظاهر افراد، قلب آن‌ها را ببینند و خطاب به مردم گفت: اگر دیدید مسئولی کار می‌کند وابسته به هر جناحی که باشد وجدان داشته و از او قدردانی کنید ولی اگر دیدید برضدّ منافع کشور کار می‌کند به دستور قرآن کریم عمل کنید که می‌فرماید «به آن‌ها جسارت کنید همان طور که به شما جسارت می‌کنند».

 

*ایرانی به برکت خون شهدا عزتمند شده است

مشاور فرمانده سپاه اظهار کرد: از وقتی مقرّ داعش را با موشک زدیم و آمریکا دید دقت موشک‌های ما چقدر است توان نظامی کشور را جدی گرفت اما همان ترسوهایی که ظاهری موجّه دارند و جلو اروپایی‌ها لبخند می‌زنند و جلو ما اخم می‌کنند گفتند مردم، آمریکا را نمی‌شناسند یک دکمه می‌زند کل ایران نابود می‌شود که سبب شد آمریکا با دیدن این موضع‌گیری تصمیم بگیرد یک ناو جنگی دیگر وارد منطقه خلیج فارس کند امّا به محض عبور این ناو از تنگه هرمز ، نیروی دریایی سپاه با قایق‌های تندرو دور ناو آمریکایی را حلقه زدند، اطراف آن موشک شلیک کردند و پهپادهای خود را بر فراز آن به پرواز درآوردند و کار آمریکایی‌ها در خلیج فارس به جایی رسیده که به زبان فارسی از ما خواهش می‌کنند که کاری با آن‌ها نداشته باشیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» عنوان کرد: رهبر اگر اشاره کند یا ناو هواپیمابر آمریکایی را غرق می‌کنیم یا با ملوانانش به اسارت می‌گیریم و هیچ کس هم نخواهد توانست آن را از ما پس بگیرد.

وی گفت: یک روز آمریکا اعلام می‌کرد که می‌خواهیم به فلان کشور لشکر بکشیم و در حالی که هنوز کاری نکرده بود، دولت این کشور سقوط می‌کرد اما امروز به پاسدارهایمان می‌گوییم به مرخصی بروید به ما پاسخ می‌دهند می‌ترسیم به مرخصی برویم آمریکایی‌ها بیایند و ما از شکارشان محروم شویم و اکنون پاسدارهای ما در خلیج فارس در قایق‌هایشان منتظرند آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند تا سراغشان بروند.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن فریدونشهر اظهار کرد: طی سخنرانی در نزدیکی ناو آمریکایی که قطعاً آمریکایی‌ها این سخنرانی را می‌شنیدند و ضبط می‌کردند گفتیم خودتان می‌دانید اگر ملوانانتان بر روی عرشه فوتبال بازی کنند می‌توانیم با موشک‌هایمان توپشان را در هوا بزنیم و گفتیم ترامپ بعضی‌ها می‌گویند تو کدخدایی امّا ما می‌گوییم تو هیچی نیستی، 106 موشک پیشرفته و استراتژیک خودتان را به سوریه شلیک کردید فقط 3 کشته داد اما بیایید ببریمتان در کارخانه ماشین‌سازی لیبرال‌های فرسوده ما که پرایدی می‌سازند که وقتی به دیوار بخورد، 5 کشته می‌دهد.

این رزمنده مدافع حرم داستانی از نگاه مردم منطقه به ایرانی‌ها تعریف کرد: «در سوریه همراه چند نفر از رزمندگان ایرانی مدافع حرم داخل یک خانه در شهری مستقر شده بودیم که کسی نباید پی به ایرانی بودن ما می‌برد. در این محله مسجد خلوتی وجود داشت. به بچه‌ها گفتیم هر روز چند نفرتان اجازه دارید برای اقامه نماز با لباس مبدّل وارد مسجد شوید و نماز را آن جا بخوانید به شکلی که کسی به ایرانی بودنتان شک نکند. یک هفته بعد من رفتم نماز را در این مسجد اقامه کنم دیدم صحن و حیاط مسجد مملوء از جمعیت شده و مابقی جمعیت در خیابان ایستاده، به جماعت متصل شده و نماز می‌خوانند. بعد از نماز از امام جماعت آن جا که نمی‌دانست ما ایرانی هستیم به عربی پرسیدم چه شد یک دفعه این مسجد این قدر شلوغ شد؟ این جا که کسی نمی‌آمد؟ این جمعیت از کجا آمدند؟ پاسخ داد: مردم ما در این مسجد بوی ایرانی به مشامشان خورده و هرجا ایرانی باشد امنیت، عزت و بزرگی است برای همین مسجد این قدر شلوغ شده است.»

وی گفت: این عزت که از عزت پاسپورت بسیار بالاتر است را نه سیاست برای ما آورد، نه بستن قرارداد با اروپایی‌ها و نه چیز دیگر بلکه این عزت را شهدا و ولایت برای ما آوردند و آن‌هایی که گفتند عزت را به پاسپورت ایرانی برمی‌گردانیم دیدند چگونه زن های ما را در فرودگاه گرجستان برهنه کردند، عید امسال در ترکیه با پوتین به شکم زن‌های حامله ما زدند و به کودکان ما تعدی کردند؟

سخنران راهپیمایی 22 بهمن داستان دیگری از رشادت‌های ایرانی‌ها در سوریه و عزت ایرانی‌ها مطرح کرد: «پاسداران ما طرحی دادند به رزمندگان سوری برای انجام عملیات؛ امّا آن‌ها بعد از بررسی گفتند با این نقشه شکست سختی می‌خوریم. پاسداران گفتند به ما اعتماد ندارید؟ گفتند داریم و وارد عمل شدند و چنان پیروزی به دست آوردند که هنوز دارند حلاوتش را می‌چشند. بعد از این عملیات یک سپهبد سوری که شانه‌هایش پر از درجه و سینه‌اش پر از مدال بود به اتاق عملیات جنگ آمد. به او گفتند طراح این عملیات این پاسدار ایرانی است. برگشت رو به این پاسدار و به او گفت ای برادر ایرانی من در تمام دانشگاه‌های نظامی روسیه درس خوانده‌ام و در همه عملیات‌هایی که بودم فتح کرده‌ام، اگر اجازه بدهی من تمام درجه‌های سپهبدی و مدال هایم را تقدیم تو کنم و تو فقط یک دکمه از لباست را به من بده روی شانه‌ام بدوزم و افتخار کنم کنار ایرانی‌ها جنگیدم.»

سردار اهوازیان با بیان این که ما همه برادریم و لعنت بر احزابی که برادری بین ما را خدشه‌دار کرده‌اند، گفت: همه ما سوار بر یک قایق هستیم که اگر دیوانه‌ای این قایق را سوراخ کند همه غرق خواهیم شد.

*عراقی‌ها به فریاد اقتصاد بحران زده ایران رسیدند

مشاور فرمانده کل سپاه معضلات اقتصادی کشور را به سان زلزله‌ای خواند که با وقوعش ویرانی‌هایی به وجود آمده امّا از اصلاح این خرابی‌ها خبر داد و گفت: دولت شاید سعی کرد کار کند ولی به دلیل نفوذ و رسوخ آدم‌های بی‌استعداد کشور ما را 20 سال عقب برد.

این فرمانده دوران جنگ اظهار کرد: انتصاب یک آقازاده به عنوان معاون ارزی بانک مرکزی از جمله این انتصاب‌ها بود که موجب شد 18 میلیون دلار از پول کشور ظرف مدّت سه ماه در جیب چند دلال برود و 400 میلیارد تومان به اسم چند معتاد کارتن خواب وام داده شود.

وی تصریح کرد: امّا در این بحران اقتصادی یک اتفاق خوب افتاد و دولت عراق مصوب کرد هر عراقی می‌تواند در سفر به ایران 12 هزار یورو پول با خود وارد ایران کند بنابراین عراقی‌ها بنابر آیه «هل جزاءالإحسان إلّا الأحسان» بر خود تکلیف کردند روزی چند بار وارد ایران می‌شدند، با خود پول می‌آوردند و برمی‌گشتند و در نتیجه این سفرها ورود عراقی‌ها به ایران 30 برابر افزایش پیدا کرد و ریه اقتصادی کشور از سمت عراق شروع به کار کرد امّا عده‎‌ای ستون پنجم دشمن بین مردم شایعه پراکنی کردند که عراقی‌ها برای ناموستان آمدند ولی اگر عراقی‌ها دنبال فساد بودند می‌رفتند ترکیه و آنتالیا و تایلند، چرا به ایران آمده بودند؟

سردار اهوازیان افزود: بعضی از جاهلان این عراقی‌ها را کتک زدند در حالی که به فریاد اقتصاد ما رسیدند و نمونه‌اش را در چهارراه استانبول تهران دیدم که دلار شد 8600 تومان امّا بانک مرکزی شروع کرد به خریدن دلار با قیمت 10500 تومان و دلار غش کرده را دوباره احیا کرد.

این رزمنده مدافع حرم ادامه داد: وزیر اقتصاد این دولت که اقتصاد کشور را به قهقرا برد به جای این که توبیخ شود در مجلس این کشور با رأی بالاتر وزارت بهتری را به دست آورد و کسی جای او آمد که قیمت پراید را رساند به 40 میلیون تومان و قیمت پارس را 80 میلیون تومان کرد با این استدلال که می‌گوید: ما این قدر خودرو را گران کنیم که مردم نخرند و آرام آرام ارزان شود و این در حالی است که 50 درصد خانواده‌های ایرانی هنوز خودرو ندارند.

این مقام ارشد سپاه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر «بصیرت افزایی»، از تهدیدهای فرهنگی و سایبری دشمن سخن گفت و همه مردم را برای جهاد اکبر که همان «بصیرت افزایی» است و کار فرهنگی دعوت کرد.

 

انتهای پیام/

Go to TOP