چاپ خبــر
در روز احسان و نیکوکاری؛

افتتاح دو مرکز نیکوکاری در فریدونشهر

همزمان با روز احسان و نیکوکاری دو مرکز خیریه در فریدونشهر تأسیس شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، دو مرکز نیکوکاری در شهرهای برف انبار و فریدونشهر با حضور مسئولان افتتاح شد. این دو مرکز قرار است هماهنگ با کمیته امداد و دیگر سازمان‌های خیریه دولتی و غیردولتی نسبت به جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان اقدام کنند.

مرکز نیکوکاری فریدونشهر به خواست امام جمعه و در دفتر وی تأسیس شده است. حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در پاسخ به این سؤال که با وجود خیریه‌های مختلف در سطح شهرستان چه نیازی به تأسیس این مرکز جدا بود، از ایده‌های متفاوتی سخن گفت که موجب شد تا این خیریه شکل بگیرد.

امام جمعه فریدونشهر کارآفرینی را یکی از اهداف این خیریه عنوان و تصریح کرد: در این خیریه قرار است بیش از آن که به فکر جذب کمک‌های ریالی از خیّران باشیم، از طرق دیگر نسبت به کمک به نیازمندان اقدام کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونشهر در مراسم افتتاح مرکز خیریه برف انبار که در حوزه مقاومت بسیج این شهر تأسیس شد، گفت: سیاست این نهاد واگذاری کارهای خیر به مردم و کمک‌رسانی به نیازمندان از طریق خود مردم است.

سید مصطفی انوری مرکز نیکوکاری را محلی فراجناحی و فراقومی خواند که می‌توانند در بهبود سطح کیفیت و کمیت کمک به مستمندان و نیازمندان در جامعه کمک کند. وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سال نو و تورم و گرانی بازار از مردم خواست، امسال با همت بیشتری در جهت کمک به نیازمندان قدم بردارند.

انتهای پیام/

Go to TOP