چاپ خبــر

سفر غیرمنتظره معاون عمرانی وزارت کشور به فریدونشهر/ خلاقیت، گمشده مدیران فریدونشهر است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، معاون عمرانی، توسعه شهری و روستایی که روز چهارشنبه برای بازدید از وضعیت استان لرستان در پی وقوع بارش های سنگین به این استان سفر کرده بود، در سفری از پیش برنامه ریزی نشده به فریدونشهر آمد و با حضور مسئولان چهار شهرستان غرب استان جلسه مدیریت بحران این شهرستان ها را برگزار کرد.

مهدی جمالی نژاد با بیان این که پیشرفت‌ها فریدونشهر در سال های اخیر قابل قبول نیست، مشکل فریدونشهر را نه «محرومیت»، بلکه کم کاری مسئولان دانست.

وی به مسئولان منطقه از مدیران توصیه کرد با مدیران موفق دیگر نقاط کشور دیدار کرده و راز موفقیت ایشان را جویا شوند و گفت: خلاقیت گمشده مدیران منطقه است.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین وعده داد اگر سفرش به این شهرستان خوب بوده و تغییرات مثبت در عملکرد مسئولان منطقه مشاهده کند، بیشتر به این مناطق سفر خواهد کرد.

جمالی نژاد با اشاره به این که سرمایه معنوی اقوام فریدونشهر مغفول مانده است، اظهار کرد: با فریدونشهر آشنا هستم، علاقه خاصی به اینجا دارم و اگر شهروند اصفهان نبودم، دوست داشتم فریدونشهری باشم.

وی از جبران خسارت های ناشی از بارش برف و باران به شرط پیگیری مسئولان مربوطه خبر داد و اذعان کرد: عملکرد مدیریت بحران استانداری اصفهان در جذب بودجه ضعیف بوده است.

جمالی نژاد از چهره های موفق عمرانی کشور است که مسئولیت شهرداری اصفهان، شهرداری یزد و معاونت عمرانی استانداری اصفهان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

Go to TOP