چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

عقب‌نشینی آمریکا نشان دهنده ضعف این کشور در برابر مقاومت ملت است

امام جمعه فریدونشهر عقب نشینی آمریکا از مواضع خود و دادن پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط به ایران را نتیجه ایستادگی ملت دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسمعیل شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه فریدونشهر با اشاره به عقب نشینی آمریکا در مقابل کشور ما و اظهار تمایل به مذاکره با ایران، این مسأله را نشان دهنده ضعف ایالات متحده عنوان کرد.

خطیب جمعه فریدونشهر با اظهار این که آمریکایی که روزی با پاره کردن برجام هرگونه مذاکره با ایران را رد می کرد طی روزهای گذشته ابتدا مذاکره با ایران با 12 پیش شرط از جمله کنار گذاشتن سیستم دفاعی و موشکی کشور را مطرح کرد اما با مشاهده عدم تمایل سیاستمداران ایران برای مذاکره، اکنون صحبت از مذاکره بدون هرگونه پیش شرطی را پیش کشیده است.

وی گفت: هرچند بنابر فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) مبنی بر این که به صلح و عقب نشینی دشمنت بدبین باش و با احتیاط با آن رفتار کن که نخواهد با فریب کاری با نزدیک شدن به تو ضربه غافلگیرانه وارد کند، امّا در این مورد قرائن نشان می‌دهند این عقب نشینی ایالات متحده در اثر ضعف و شکست آمریکا در برابر مقاومت و ایستادگی مردم ایران است که بیانگر افول این کشور نیز هست.

امام جمعه فریدونشهر اشاره‌ای نیز به سخن یکی از سیاستمداران آمریکا داشت که از قدرت موشکی ایران اظهار هراس کرده بود و گفته بود جنگیدن با ایران با وجود مجهز بودن این کشور به موشک‌های بالستیک سرنوشت نامعلومی را برای آمریکا رقم خواهد زد.

حجت الاسلام شامحمدی در دست داشتن زمین مبارزه، رهبر هوشیار، مردم در صحنه، تجهیزات نظامی پیشرفته و در رأس همه این‌ها یاری خداوند را عامل پیروزی ایران در هر جنگ احتمالی بین ایران و آمریکا بیان کرد.

خطیب جمعه فریدونشهر توصیه‌ای هم به کشورهای مرتجع عربی حاشیه خلیج فارس داشت که تلاش دارند بر آتش این جنگ بدمند. وی تصریح کرد: در صورت رخ دادن هر جنگی، قبل از هر چیزی آتش دامن این کشورها را خواهد گرفت بنابراین در آتشی ندمند که شعله‌هایش موجب نابودی خود ایشان می‌شود.

انتهای پیام/

Go to TOP