چاپ خبــر

توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر با صرفه‌جویی حاصل از عدم توزیع قبوض کاغذی برق

200 بسته لوازم‌التحریر با درآمد حاصل از حذف قبوض کاغذی در امور برق فریدونشهر خریداری و بین دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار این شهرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مدیر امور برق شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط این اداره با ارزش ریالی هر بسته ۵۰ هزار تومان در بین دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار شهرستان فریدونشهر خبر داد.

بیژن مرتضایی پور با بیان این که سعی شد این کمک‌ها در مدارس محلات و روستاهایی توزیع شود که ساکنان آن نیاز بیشتری به این کمک‌ها دارند، گفت: بعد از شناسایی مناطق کمتر برخودار شهرستان، این بسته‌ها در مدارس بین همه دانش‌آموزان آن مدارس توزیع شد،

وی با اظهار این که هزینه این کمک خیرخواهانه از درآمد حاصل از صرفه‌جویی در مصرف کاغذ با عدم توزیع قبوض کاغذی مشترکین برق تأمین شده است، تصریح کرد: با طرح حذف قبوض کاغذی در کشور به طور سالانه از قطع ۱۲ هزار اصله درخت جلوگیری و رقمی معادل ۳۰۰ میلیارد تومان در هزینه‌های کشور و بیت‌المال صرفه‌جویی می‌شود.

مدیر امور برق فریدونشهر اظهار کرد: با توجه به قول وزارت نیرو و شرکت توانیر در خصوص اختصاص بخشی از درآمد حاصل صرفه جویی در مصرف کاغذ و عدم توزیع قبوض برق برای تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند، اولین سری از این قول عملی شده و این ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر در پنج مدرسه فریدونشهر توزیع شدند.

مرتضایی‌پور بیان کرد: این حرکت در امور برق فریدونشهر ادامه خواهد داشت و تلاش خواهد شد همواره بخشی از درآمد حاصل از حذف قبوض کاغذی برق صرف امور خیر و عام‌المنفعه شود.

#نذر_کریمانه مدتی است در کشور و به ویژه استان اصفهان آغاز شده است و ادارات، ارگان‌ها، نهادها و غیره نسبت به تهیه اقلام ضروری تحصیل و توزیع آن بین دانش آموزان نیازمند اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

Go to TOP