چاپ خبــر
امام جمعه موقت فریدونشهر:

نفوذی‌ها نمی‌خواهند بگذارند مردم استیصال آمریکا را ببینند

امام جمعه موقت فریدونشهر با اشاره به دستپاچگی آمریکا بعد از شکست‌های اخیر در منطقه همچون حمله انصارالله یمن به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان و انتقال پایگاه هوایی خود از یمن به آمریکا، گفت: استیصال آمریکا در مقابل جبهه مقاومت کاملاً مشخص شده اما عده‌ای در داخل دوست ندارند مردم این شکست را ببینند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام احمدرضا عالمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر با اشاره به شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه، دستپاچگی آمریکا بعد از حمله انصارالله یمن به تأسیسات نفتی آرامکو عربستان و تصمیم یکباره برای انتقال پایگاه هوایی خود با 10 هزار نیرو و 300 هواپیما از العدید قطر به کشور خود را نشانه استیصال شیطان بزرگ دانست و اظهار کرد: پیاده نظام دشمن در داخل کشور نمی‌خواهند بگذارند مردم واقعیت شکست آمریکا را ببینند.

وی گفت: رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه عمق استراتژیک کشور را تشریح کردند و «نگاه وسیع فرامرزی» را جزء مسئولیت‌های سپاه برشمردند.

امام جمعه موقت فریدونشهر اقتدار کشور را ثمره خون شهدا دانست و اظهار کرد: آن چه موجب شده خون شهدا اثرگذار شود، اخلاص ایشان بود و اگر این اخلاص در بین مسئولان جاری شود قطعاً موفقیت‌های بیشماری نصیب کشور خواهد شد.

سخنران این هفته نماز جمعه فریدونشهر سرهنگ دوم حمزه یبلویی، فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر، بود که به مناسبت فرا رسیدن هفته پلیس در جمع نمازگزاران به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی از رابطه برقراری امنیت با تعامل هرچه بیشتر نیروی انتظامی با مردم و دستگاه‌های مختلف دیگر سخن گفت و با بیان این که نیروی انتظامی به دنبال برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان است، تصریح کرد: حافظان امنیت در هفته ناجا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام و رهبری اعلام می‌دارند تا آخرین قطره خون برای دفاع از انقلاب و حریم ولایت و امنیت و جان و مال و ناموس مردم ایستاده‌اند و هیچ گاه تحت تأثیر جوسازی‌ها از انجام مأموریت خود بازنخواهند ماند.

سرهنگ یبلویی گفت: در نظرسنجی‌های به عمل آمده از رضایتمندی مردم از بین دستگاه‌های مختلف دولتی و حکومتی، نیروی انتظامی در سطح کشور رتبه دوم و در سطح استان رتبه اول را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر بیان کرد: نیروی انتظامی دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، دفاع از حریم ولایت و امنیت و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان قریب 12 هزار شهید تقدیم کرده است و همچنان در این مسیر قدم برمی‌دارد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در شهرستان فریدونشهر در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفق به افزایش 81 درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش 82 درصدی کشفیات سلاح و مهمات، افزایش 400 درصدی کشفیات مشروبات الکلی، افزایش 100 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق اعمّ از سوخت، برنج و دخانیات، افزایش 90 درصدی دستگیری سارقین و اافزایش 74 درصدی دستگیری فروشندگان مواد مخدر شده است.

انتهای پیام/

 

Go to TOP