چاپ خبــر

وزارت آموزش و پرورش به جای اجرای سند ۲۰۳۰، اسناد لانه جاسوسی را در متن کتب درسی بیاورد

امام جمعه فریدونشهر در سخنان خود در بین راهپیمایی‌کنندگان 13 آبان از وزارت آموزش و پرورش خواست به جای اجرای موریانه‌وار سند ۲۰۳۰، اسناد لانه جاسوسی را در متن کتب درسی منتشر کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در سخنرانی یوم الله ۱۳ آبان، این روز را یادآور حوادث تلخ و شیرین اوایل انقلاب و قبل از شکلگیری انقلاب دانسته و اظهار کرد: دستگیری و تبعید حضرت امام رحمة الله علیه و کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه از حوادث تلخ قبل از انقلاب در روز 13 آبان بود که تلخی آن جز با انتقام در تسخیر جاسوس‌خانه آمریکا از بین نمی‌رفت.

وی افزود: دانشجویان پیرو خط امام با عمل آتش به اختیارانه و تسخیر لانه جاسوسی با بالا رفتن از دیوار آن، سگ‌های نجس آمریکایی را با چشمان بسته دستگیر کردند و پوزه‌ی استکبار را به خاک مالیدند و با این عمل که در ظاهر نیز غیرقانونی بود، تحسین بنیانگذار کبیر انقلاب را برانگیختند تاجایی که ایشان این حرکت را انقلاب دوم نامیدند.

امام جمعه فریدونشهر به شیطنت‌های متوالی آمریکا اشاره کرده و گفت: آمریکای جنایتکار همواره درصدد آسیب زدن به ملت ایران بوده و هست که اعزام میسیونرهای تبلیغی برای نشر عقائد مسیحیت در ایران تا تحمیل سند ننگین ۲۰۳۰ از جمله این اقدامات خصمانه هستند.

حجت‌الاسلام شامحمدی با اعتراض شدید به وزرای آموزش وپروش در استنکاف از اوامر ولی امر مسلمین جهان، این سؤال را مطرح کرد که چرا وقتی رهبری امر می‌کنند که اسناد لانه جاسوسی را در متن کتب درسی بیاورید، تبعیت نمی‌کنید اما با وجود نهی رهبری درباره اجرای سند ۲۰۳۰، موریانه‌وار و پنهانی موادّ این سند را اجرا می‌کنید.

وی در ادامه برای اولین بار از انتشار مواردی از سند ۲۰۳۰ در یکی از نشریات زیرنظر وزارتخانه آموزش و پروش در سال گذشته خبر داده و تصریح کرد: من بعد از این که متوجه این مسئله شدم با مدیر وقت آموزش و پرورش این شهرستان تماس گرفتم و ایشان هم به علت تدیّن جلوی توزیع آن مجله را گرفتند و چون این مسئله تنها در فریدونشهر اتفاق افتاد و در سایر شهرستان‌ها این مجله توزیع شد، برخی از مسئولان استانی را به فکر انتقام گرفتن انداخت.

سخنران ۱۳ آبان فریدونشهر در ادامه تأکید کرد: مردم و دانش‌آموزان در شرایط کنونی نیز باید مانند تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، در جایی که مسئولان در اجرای احکام اسلام و قرآن عاجز می‌شوند، از دستور آتش به اختیار رهبر انقلاب تبعیت کنند.

امام جمعه فریدونشهر در پایان اظهار کرد: آمریکا یک زمان با جنگ نظامی و تحریک صدام و یک زمان با تهاجم فرهنگی به دشمنی علیه ملت ایران پرداخت و امروز با سند ۲۰۳۰ و تحریم‌های اقتصادی در پی ضربه زدن به ایران اسلامی است ولی باید بداند از این کارها نتیجه ای نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

  1. هاتف گفت:

    عالی بود

  2. ناشناس گفت:

    خوب بود گفتی وگرنه کسی نبود بگه حاج آقا

Go to TOP