چاپ خبــر
عزم عدالت؛

پرونده مسکن مهر و علت گرانی مسکن در فریدونشهر روی میز دادستان

دادستان فریدونشهر به عنوان مدعی العموم به پرونده مسکن مهر و گرانی غیرمتعارف مسکن در فریدونشهر ورود کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، دادستان عمومی و انقلاب فریدونشهر در گفتگو با پونه‌زار از ورود خود به پرونده مسکن مهر فریدونشهر خبر داد.

نورالله بهمنی در این رابطه گفت: به دلیل وجود شبهاتی در این مجتمع مسکونی و چون و چرایی در رابطه با انتصاب مدیران این مجموعه، دادستانی به این پرونده ورود پیدا کرده تا با بررسی دقیق و موشکافانه آن در صورتی که اقدامی خلاف قانون انجام شده و یا حقی پایمال شده باشد با خاطیان برخورد و حقوق اعضای این شرکت تعاونی را بازستاند.

وی اظهار کرد: هم اکنون پرونده در مرحله مطالعه و تحقیق قرار دارد و نامه‌نگاری‌های مربوط به استعلام وضعیت این مجموعه مسکونی با ادارات و ارگان‌های مختلف انجام شده است.

دادستان فریدونشهر همچنین از ورود به موضوع گرانی غیرمتعارف زمین و مسکن در این شهرستان خبر داد. بهمنی گفت: دادسرای فریدونشهر با بررسی این موضوع قطعاً با خاطیان اعمّ از اشخاص حقیقی یا ادارات و ارگان‌ها در این رابطه به جرم «اخلال در نظام اقتصادی کشور» برخورد قاطعانه خواهد کرد.

نورالله بهمنی در مدت حدود یک ماه و نیم حضور خود در سمت دادستان فریدونشهر با قوت به مسائل عمومی شهرستان ورود پیدا کرده و موجب رضایت مردم و امیدواری به اجرای عدالت در جامعه شده است.

به نظر می‌رسد تحولات اخیر در قوه قضائیه بعد از حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در مقام ریاست این قوه، اکنون به فریدونشهر رسیده و عدالت خانه با قوت عزم بر اجرای عدالت در جامعه و مقابله با مفسدان و سوءاستفاده کنندگان از بیت المال کرده است.

انتهای پیام/

  1. فریدونشهری گفت:

    باسلام واحترام وتقدیرازاقدامات مسئولانه دادستان محترم فریدونشهر ازایشان استدعای عاجزانه دارم دربحث فاضلاب شهری فریدونشهراقدامی صورت دهند چراکه به بیان امام جمعه محترم فریدونشهر درنمازجمعه چند هفته گذشته همه مسئولان محترم دراین رابطه کوتاهی کرده اندومردم هم خودرادرمقابل واریزکردن فاضلاب شهری خود به تنها رودخانه شهرکه سرچشمه زاینده رود می باشد ومیلیونها آدم ازاین آب می نوشند مدیون می دانند ولی چاره ای ندارندنمونه واضح آن عبورفاضلاب مسکن مهردرجدول جلو دادگستری محل کارخودتان می باشد.باعرض معذرت.

Go to TOP