چاپ خبــر
نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت:

دولت مراقب تأثیر گران شدن بنزین بر بازار باشد

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت با انتقاد از دولت در اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به این شیوه، خواستار مراقبت بیشتر بر کنترل قیمت سایر اجناس بعد از اجرای این طرح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، اکبر ترکی در گفتگو با پونه زار در رابطه با طرح سهمیه بندی بنزین، خواستار مراقبت بیشتر دولت در کنترل قیمت‌ها بعد از گران شدن بنزین شد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رساندن قیمت بنزین به نرخ واقعی بخشی از جراحی بزرگ اقتصادی در کشور است که اثرات مثبتی در وضعیت اقتصادی کشور خواهد داشت اما اجرای آن به این شیوه و در این زمان بدون زمینه سازی و آماده کردن شرایط اشتباه بود.

وی از این که دولت مردم و وکلای ایشان در مجلس را مَحرَم ندانسته و بدون اطلاع قبلی و بدون قانع کردن ایشان دست به اجرای این طرح با این شدت شد انتقاد کرد و از تلاش برخی نمایندگان برای جمع آوری امضاء برای استیضاح رئیس جمهور و رئیس مجلس سخن گفت.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت با اشاره به این که اتtاقات و التهابات چند روز گذشته هزینه سنگین این تصمیم برای کشور بود، از نقش نظارتی مجلس بر مصرف صحیح درآمد حاصل از این طرح خبر داد و از قوه قضائیه خواست بر این مسئله نظارت کافی داشته باشد.

ترکی اظهار کرد: پس از حمایت رهبر معظم انقلاب از تصمیم نشست سران قوا، تکلیف بر همه مشخص شد اما همان طور که ایشان فرمودند دولت باید مراقب باشد مردم از این طرح آسیب نبینند و گران شدن بنزین بر افزایش قیمت سایر کالاها تاثیر نگذارد هر چند این کار بسیار مشکل است.

انتهای پیام/

  1. حامد فاضلی گفت:

    پس مجلس در راس همه امور است چی میشه؟؟؟

  2. ناشناس گفت:

    مجلس فرمایشی

  3. ناشناس گفت:

    از علایم نزدیکی ایام انتخابات اینه که سیاره هایی که تا 4 سال پیش در دور دست ها بودن و اثری از انها نبود الان یکی یکی دارن ظاهر میشن

Go to TOP