چاپ خبــر

استعفای دولت، خواسته دشمن است

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که امروز کسانی خواستار استعفای رئیس جمهور هستند که روزی وی را چاره مشکلات کشور می‌دانستند، تلاش برای استعفای رئیس جمهور را بازی در زمین دشمن خواند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی استعفای دولت و بی ثبات سازی سیاسی کشور را خواسته دشمن دانست و گفت: امروز کسانی دم از استعفای ریاست جمهور می زنند که در انتخابات گذشته وی را نجات بخش کشور می دانستند.

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به حوادث عراق و لبنان بیان کرد: بی دولت سازی در کشورهای اسلامی یکی از آخرین تلاش ها و نقشه های دشمن در مقابل رشد و ثبات جوامع اسلامی است که بتواند در سیاه نداشتن دولت و بی ثباتی سیاسی، علیه مردم جنایت و آشوب به راه بیاندازد که کشتن جوان 16 ساله عراقی با آن وضع فجیع نمونه‌ای از آن است.

وی تشریح کرد: طرح استعفای رییس جمهور در سه مقطع پس از برجام، نوسانات نرخ ارزی سال گذشته و گرانی بنزین مطرح شد و امروز همه بر جراحی کشور اعتقاد دارند اما اکنون با توجه به شرایط جهان اسلام ، کشور توان چنین جراحی بزرگی را ندارد زیرا احتمال آسیب به اصل نظام زیاد است لذا مردم هوشیار باشند.

خطیب جمعه فریدونشهر تبیین کرد: ماندن دولت بر سر کار و ارائه خدمت تا انتهای مدت قانونی و انتخابات پس از آن، تدبیر و راه رهبر معظم انقلاب است، لذا راه درست تغییر شرایط، آشوب نیست زیرا آسیب های مادی، معنوی و سیاسی فراوانی را به کشور وارد می کند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به خصوص در زمینه اجتماعی و سیاسی، با توجه به داغ شدن موضوع انتخابات در جامعه، گسترش عدالت، کنترل خشم، ایجاد اتحاد در جامعه و پیش گیری از تفرقه را از مصداق های تقوای سیاسی برشمرد و همه نامزدها، رأی دهندگان و مسئولان برگزاری انتخابات را به رعایت آن دعوت کرد.

امام جمعه فریدونشهر با اشاره دو رهنمون امام خمینی (ره) برای انتخابات، تصریح کرد: اگر کسی نسبت به حجاب و انقلاب اسلامی زاویه دارد نمی تواند قانونی را در حمایت از حجاب تصویب کند یا اگر احتمال انحراف کسی در اعتقاد و اخلاق باشد، نباید به چنین شخص رای داد.

وی در پایان از تلاش ستاد بحران شهرستان برای نجات سه جوان گرفتار در برف و کولاک تشکر کرد.

انتهای پیام/

Go to TOP