چاپ خبــر

برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه نهم دی در فریدونشهر

جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه ۹ دی در فرمانداری فریدونشهر تشکیل شد. مراسم ویژه این روز، دوشنبه ۹۸/۱۰/۹ ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع فریدونشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه ۹ دی در فرمانداری فریدونشهر تشکیل شد. مراسم ویژه این روز، دوشنبه ۹۸/۱۰/۹ ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع فریدونشهر برگزار می‌شود. در این جلسه با اشاره به حضور دشمن‌شکنانه مردم در برهه‌های مختلف زمانی، بر غنی بودن و لزوم بصیرت‌افزا بودن محتوای این برنامه تأکید شد.

حماسه نهم دی، حرکت خودجوش مردم بعد از ۸ ماه فتنه افکنی دشمن در سال ۸۸ بود که موجب شد بساط این فتنه در کشور جمع شود. رهبر معظم انقلاب دراین باره فرمودند: «شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، کارهایی شد، تلاش‌هایی شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرت‌های غربی دفاع کردند، منافقین دفاع کردند، سلطنت‌طلب‌ها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آن چنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد.»

سرپرست فرمانداری فریدونشهر وحدت و اتحاد آحاد مختلف جامعه در روز 9 دی سال ۸۸ و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را یکی از رخدادهایی دانست که بر تارک سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی ماندگار شد.

رضا صفری دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام در همه مناسبت‌های تاریخ چهل ساله انقلاب را موجب شکست چندین باره دشمنان دانست و گفت در ۹ دی و ۲۲ بهمن و ۲ اسفند سال جاری با حضور مردم و اتحاد و همدلی آنها برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

Go to TOP