چاپ خبــر

سردار سلیمانی ذخیره خداوند برای روزهای سخت نظام بود/ انتقام خون حاج قاسم تنها با موشک بالستیک دوربرد گرفته می‌شود

امام جمعه فریدونشهر در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی با بیان این که وی ذخیره خداوند برای روزهای سخت نظام بود، از همه مسئولان خواست برای انتقام سخت محیا شوند و در سطح قوای سه گانه با دست رد زدن به روابط با آمریکا و قراردادهای ننگین و در سطح مسئولان نظامی با پاک کردن منطقه از لوس آمریکایی‌ها خون پاک حاج قاسم سلیمانی را جبران کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع فریدونشهر تأکید کرد همه مسئولان نظام باید در گرفتن انتقام سخت از آمریکا مشارکت کنند.

امام جمعه فریدونشهر با بیان این که سردار سلیمانی و شهدای پا در رکاب ایشان مصداق انصار دین الله و انصار اباعبدالله بودند از عظمت روح ایشان سخن به میان آورد و گفت: در دنیایی که ما به زندگی عادی خود مشغولیم و گاهی در کل زندگی خودمان نمی‌توانیم منشأ اثری قرار بگیریم می‌بینیم که عکس، خط و سخن این شهدا چقدر جریان‌ساز بوده و دل‌ها را متحول می‌کند.

 

*سردار سلیمانی ذخیره خداوند برای روزهای سخت نظام بود

وی با قرائت آیه 59 سوره نساء که می‌فرماید: «لَا يَسْتَوِي الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ غَيْرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ ۚ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِينَ دَرَجَةً ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا: (هرگز) افراد باایمانی که بدون بیماری و ناراحتی، از جهاد بازنشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، یکسان نیستند! خداوند، مجاهدانی را که با مال و جان خود جهاد نمودند، بر قاعدان [= ترک‌کنندگان جهاد] برتری مهمّی بخشیده؛ و به هر یک از این دو گروه (به نسبت اعمال نیکشان،) خداوند وعده پاداش نیک داده، و مجاهدان را بر قاعدان، با پاداش عظیمی برتری بخشیده است» اظهار کرد: خداوند سردار سلیمانی را برای روزهای سخت نظام اسلامی ذخیره کرده بود و امروز حاج قاسم با شهادتش انقلاب اسلامی را بیمه کرد و کاری کرد که هر کسی داخل نظام با هر فکر و منشی به میدان آمده و یک سخن را بیان می‌کند.

*صدای آمریکا از حلقوم برخی نمایندگان مجلس بیرون می‌آید

حجت‌الاسلام شامحمدی از نامه صبح امروز 70 نفر از نمایندگانی که در جریان اعتراضات بعد از گرانی بنزین از خرابکاران و آشوب‌گران حمایت کرده بودند اظهار تأسف کرد که ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی در نامه خود ذکر کرده بودند: «از مسئولان نظام می‌خواهیم آرامش نظام را با جنگ ناآرام نکنند». وی تصریح کرد: این نمایندگان بلندگوی آمریکا هستند و در بین آن‌ها آن زنی است که پشت تریبون مجلس چادر سر کردن را عامل آرتروز گردن خود اعلام می‌کند.

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به این که این نمایندگان فهمی از اسلام نداشته و بلندگوهای نکبت‌بار آمریکا شده‌اند، افزود: افسوس بر مجلس که به چنین افرادی آلوده شده است که به جای باد کردن رگ غیرتشان در برابر این جنایت بزرگ، چنین صحبتی می‌کنند و این‌ها غیرت ندارند که اگر به ناموس ایشان هم تجاوز شود خواهند گفت: اشکالی ندارد.

حجت‌الاسلام شامحمدی تصریح کرد: در حالی که خود آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند این ترور خطا و اشتباه بزرگی بود، این نمایندگان به جای این که دست در دست سایر مسئولان تلاش کنند، شرورهای عالم را از منطقه اخراج کنند، هم‌زبان با دشمن شده‌اند.

وی از موضع‌گیری مسئولان ارشد نظام به ویژه رئیس جمهور که گفت: «انتقام ما وقتی گرفته خواهد شد که دست خبیث آمریکا از منطقه خالی شود» تقدیر و تشکر کرد و از به وجود آمدن اتحادی کم‌سابقه بین مسئولان در مقابل جبهه کفر سخن به میان آورد و افزود: هیچ چیز به جز خون سردار سلیمانی نمی‌توانست این گونه مسئولان را با هم متحد و یک صدا کند.

 

*انتقام ما باید محو کردن اسرائیل از صفحه روزگار باشد

امام جمعه فریدونشهر اظهار کرد: آمریکا پیغام فرستاده که اگر می‌خواهید انتقامی بگیرید انتقامی در همین حد بگیرید ولی پاسخ ما به این سخن این است که اگر بخواهیم انتقامی در این حد بگیریم باید بگوییم شما فرزند اسلام را گرفتید و اکنون ما باید فرزند خبیثتان یعنی اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم.

حجت‌الاسلام شامحمدی تصریح کرد: اولین درس ما از این واقعه باید این باشد که دشمن را دست کم نگرفته و بدانیم دشمن دست روی دست نگذاشته و در حال نقشه کشیدن و تلاش برای ضربه زدن به ماست بنابراین باید بنابر آیه «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ: هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید!» خودمان را مجهز به انواع سلاح های پیشرفته کنیم.

وی افزود: برخلاف سخن غلطی که یکی از مسئولانی که اکنون دستش از این دنیا کوتاه شده است گفت که «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها» و رهبری هم در پاسخ به وی فرمودند « اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است» می‌دانیم که ما اگر امروز موشک بالستیک دوربرد نداشتیم و نمی‌توانستیم از پایتخت خودمان اسرائیل را هدف قرار دهیم تاکنون بارها دشمن به ما حمله کرده بود.

امام جمعه فریدونشهر پرهیز از مغرور شدن را درس دیگر حادثه شهادت سردار سلیمانی عنوان و بیان کرد: سردار سلیمانی‌ها زمانی مایه پیروزی ما هستند که اذن خدا و پیروی از ولایت فقیه پشتوانه آن‌ها باشد و اگر این چنین نباشد این فتوحات رخ نمی‌داد که خداوند فرمود «فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ ۚ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ: این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت!»

 

*با رفتن سردار سلیمانی، عرصه مقاومت خالی نخواهد شد

حجت‌الاسلام شامحمدی با اظهار این که برخی گمان می‌کنند بعد از شهادت سردار سلیمانی کار ما تمام است، گفت: خداوند می‌فرماید «هیچ نعمتی را از شما نمی‌گیریم مگر آن که بهتر از آن را یا مثل آن را به شما می‌دهیم» و می‌بینیم در همان روز آسانی شدن سردار سلیمانی، رهبر معظم انقلاب سردار قاآنی را به جای ایشان منصوب می‌کنند که از وی به مغز متفکر سپاه یاد می‌شود و گفته می‌شود سردار قاآنی نامی آشنا برای آمریکا و ناآشنا برای مردم ایران است.

امام جمعه فریدونشهر ادامه داد: سردار قاآنی 13 سال جانشین سردار سلیمانی بوده و بدون شک با حضور وی موتور جبهه مقاومت پیشرونده‌تر از قبل خواهد بود.

وی گفت: سردمداران آمریکا چون درک درستی از شهادت ندارند دست به چنین اقدامی زدند چرا که فکر می‌کنند در سایر جوامع هم مانند خودشان اگر کسی از دنیا رفت،  او برای همیشه تمام می‌شود اما نمی‌دانند در مکتب اسلام زمانی که کسی به شهادت می‌رسد از قطره قطره خون او، شهدا، سربازان و سردارانی رشد می‌کنند و به برکت این شهید، پیروزی‌های بزرگی به دست می‌آید که نمونه‌های بسیاری از آن را می‌توان ذکر کرد که یک نمونه عینی آن نابودی داعش بعد از به شهادت رساندن شهید محسن حججی بود.

حجت‌الاسلام شامحمدی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا اسلام در عالم عزتمند شده است و این که شبانه دشمن دست به ترور این انسان پاک و حامی مستضعفین می‌زند نشان‌دهنده اوج ذلت و بزدلی دشمن است.

امام جمعه فریدونشهر با خاطرنشان کردن دست قدرت الهی در وقایع مختلف عالم، تصریح کرد: همان گونه که کسی باورش نمی‌شد روزی راه کربلا توسط آمریکا باز شود، ولی این اتفاق افتاد، می‌بینیم چگونه این جنایتکار با عمل غیرانسانی خود سبب شد امروز حشد الشعبی و جریان صدر با هم متحد شوند تامجلس عراق را مجاب کنند آمریکا از خاک عراق اخراج کند.

 

*انتقام خون حاج قاسم تنها با موشک بالستیک دوربرد گرفته می‌شود

وی در مورد انتقام سخت این حادثه با تأکید بر این که همه عناصر نظام باید در این انتقام شرکت کنند، از دولت خواست به سخن امام خمینی رحمة‌الله جامه عمل بپوشاند که فرمودند «من فکر می‌کردم که اگر ما بتوانیم یک دیواری مثل دیوار چین بین شرق و غرب بکشیم، بین ممالک اسلامی و چه بکشیم، دیوار زمینی و هوایی که مملکت ما از دست آنها نجات پیدا کند، وترقیاتشان را هم ما عذرش را بخواهیم، به نفع ما بیشتر است. حتی آنهایی که به اسم «ترقی» به ما می‌دهند.» و برای همیشه این دیوار را بکشد.

حجت‌الاسلام شامحمدی در مورد بی‌شرمی، بی‌جربزگی و غیرانسان بودن آمریکایی‌ها گفت: آمریکا به وزارت امور خارجه ما نامه نوشته و درخواست کرده است که ما یک نفر از شما را ترور کردیم اگر می‌خواهید انتقام بگیرید انتقامی هم سطح انتقام ما بگیرید یعنی گفته است اگر ما سردار سلیمانی را به عنوان دست راست رهبری ترور کردیم شما هم دست راست رئیس جمهور ما را مثل پومپئوی وزیر امور خارجه را ترور کنید.

امام جمعه فریدونشهر نقش مجلس در انتقام سخت را رد کردن همه قراردادهای ننگین همچون پالرمو، CFT و FATF دانست و توضیح داد: هم اکنون زمزمه‌هایی از احتمال تصویب FATF در مجلس به گوش می‌رسد که در آن حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک تروریست معرفی شده است و طبق این قرارداد باید وی به عنوان یک مجرم محاکمه شود.

وی در مورد نقش نیروهای نظامی در این انتقام سخت نیز تأکید کرد: نه با دیپلماسی و نه با مذاکره و نه با هیچ چیز دیگری خون سردار سلیمانی جبران نمی‌شود جز با موشک بالستیک 2000 کیلومتر برد که قلب اسرائیل را نشانه بگیرد و این خبیث را از صفحه روزگار حذف کند و سپس با اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، انهدام پایگاه‌های نظامی آن و به درک واصل کردن ژنرال‌های این کشور استعمارگر.

حجت‌الاسلام شامحمدی با یادآوریی این سخن امام که فرمودند «اگر مسئولی در جمهوری اسلامی برای مردم آلاف و الوف خدمت کند و برای ظهور حضرت مهدی قدمی برندارد خیانت کرده است»، افزود: امروز بزرگترین قدم برای ظهور امام زمان عجل‌الله انتقام گرفتن خون سردار سلیمانی است.

این صحبت‌ها با تکبیرهای متعدد مردم همراه بود.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    شهادت پر افتخار سردار وطن و سرباز دفاع از میهن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد . از امام جمغه محترم خواهش داریم جلو تر از رهبری حرکت نکنند .

  2. ناشناس گفت:

    ای کاش مسئولین درک می‌کردند چرا هزاران قافله دل همراه حاج قاسم بود؟ ولی برای خیلی از مسئولان بلند پایه تر از حاج قاسم ریالی نمی پردازند.

  3. ناشناس گفت:

    حاج قاسم به اندازه سن مبارک پبامبر(ص) عمر از خدا گرفت. بیش از آن خود چه نیازی داشت؟ و چه مرگی زیباتر از این شهادت برای عمری به این خلوص و یکتایی؟

Go to TOP