چاپ خبــر

دفاع از سلامت مردم با چنگ و دندان و گله‌مندی مدافعان سلامت

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار مدافعان سلامت در اکیپ‌های کنترل و غربالگری در مبادی ورودی شهرستان در شرایط سخت برای به خطر نیافتادن سلامت مردم این شهرستان ایستاده‌اند و مانع از ورود افراد غیربومی می‌شوند. اما گله‌مندند از برخی از مردم فریدونشهر. کسانی که به محل این ایست و بازرسی‌ها رفته و با اصرار و فشار تلاش می‌کنند اجازه ورود مهمانشان به شهرستان را بگیرند. یا به دوراهی یا شهرهای اطراف رفته و مسافرانی که به آن‌ها اجازه ورود به شهرستان داده نمی‌شود را سوار بر خودروی خود کرده و وارد شهرستان می‌کنند.

همچنین گله‌مندند از برخی تاکسی‌های شهرستان که بدون توجه به محدودیت ورود مسافر از شهرستان‌های دیگر مسافر وارد شهرستان می‌کنند. مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها هم ایثارگرانه برای مداوای بیماران مبتلا به کرونا تلاش می‌کنند و جان خود را به خطر انداخته‌اند تا نعمت سلامتی را به جامعه برگردانند.

اما آن‌ها هم گله‌مندند‌. یکی از پرستاران می‌گفت کوچکترین اشتباه ما مثلاً در تعویض لباس‌های ایزوله بعد از اتمام شیفت می‌تواند به قیمت مبتلا شدنمان تمام شود. ما با این سختی در بیمارستان برای سلامت مردم تلاش می‌کنیم و خیلی برایمان دل‌سردکننده است وقتی می‌بینیم خارج از بیمارستان مردم بدون توجه به هشدارها و دستورالعمل‌های بهداشتی به طور عادی در خیابان‌ها تردد می‌کنند و با خود مهمان غیربومی به خانه‌های خود می‌برند، مهمان‌هایی که هر یک می‌تواند وارد کننده ویروس از شهرهای دیگر به شهرستان باشند.

 

Go to TOP