چاپ خبــر
دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان:

برگزاری همه نمازهای جمعه سطح استان اصفهان غیر از فریدونشهر

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان از برگزاری نماز جمعه این هفته استان اصفهان در همه نقاط استان به جز شهرستان فریدونشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز گفت: بعد از حدود چهار ماه تعطیلی نمازهای جمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با توجه به تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، نماز جمعه این هفته استان اصفهان در همه نقاط این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان اما افزود: تنها در شهرستان فریدونشهر به دلیل قرمز بودن وضعیت این شهرستان، نماز جمعه برپا نخواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: از ابتدای هفته گذشته طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مجوز بازگشایی مساجد سطح استان داده و مساجد بازگشایی شده و نمازهای جماعت در این مساجد اقامه می‌شود.

اجتماعات  جمعه و جماعات نمازگزاران جزء اولین گزینه‌های تعطیلی بعد از شیوع ویروس کرونا بودند که از حدود چهار ماه پیش تاکنون تعطیل بوده و اکنون با فروکش کردن نسبی آمار مبتلایان به این ویروس و با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر آغاز جریان عادی زندگی در کشور، در حال بازگشایی هستند.

انتهای پیام/

Go to TOP