چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

سران بحرین و امارات به یاد عین الأسد باشند/ کربلای ۵ اقتصاد در پیش است

امام جمعه فریدونشهر با محکومیت پیمان بحرین و امارات به این دو کشور هشدار داد که خاکشان محلی برای خرابکاری علیه ایران نباشد. حجت الاسلام شامحمدی تأکید کرد: جنگ اقتصادی با پیروزی کشور و گشایش‌های اقتصادی به پایان خواهد رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام شامحمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدونشهر که بعد از چند ماه تعطیلی امروز با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سر گرفته شد با بیان این که فریدونشهر با اظهار این که تصمیم برگزاری نماز جمعه با نظر و صلاحدید اعضای ستاد کرونای شهرستان و استان و همچنین نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گرفته شده است، تعطیلی نماز جمعه را مساوی با تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر و مساوی با رشد انحرافات در جامعه دانست.

امام جمعه فریدونشهر افزود: تجربه اثبات کرده است وقتی نماز جمعه، نصیحت و تذکر برای مدت طولانی تعطیل شود، مطالبات مردم روی زمین می‌ماند لذا خداوند را بابت گشودن این درب رحمت سپاسگزاریم.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که از نماز و نماز جمعه و موعظه و نصیحت فاصله بگیرد، جامعه مرده‌ای است که هیچ گونه حرکتی از خود نخواهد داشت لذا امیدواریم همان گونه که در این شهرستان تاکنون رتبه نخست مراعات بهداشت را کسب نموده‌ایم باز هم با رعایت مسائل بهداشتی هم به سلامت جامعه کمک کرده و هم بهانه‌ای برای تعطیلی دوباره نماز جمعه ایجاد نکنیم.

خطیب جمعه فریدونشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: کشور ما اکنون هم در حال دفاع مقدس است و جنگی که در سال‌های اول انقلاب شروع شد هنوز تمام نشده و تمام نیز نخواهد شد و آنچه که تمام شده جنگ نظامی بوده است و جنگ فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام شامحمدی در خصوص جنگ اقتصادی اظهار کرد: اسنادی وجود دارد که برخی دشمنان اسلام وانقلاب شاهرگ‌های اصلی اقتصاد کشور را گرفته‌اند و در فکر ضربه زدن به اسلامند اما همان گونه که بعد از عملیات غم انگیز کربلای ۴، عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه کربلای ۵ انجام شد، بعد از این سختی‌ها نیز گشایش‌ها خواهیم داشت.

امام جمعه فریدونشهر در بخش دیگری از خطبه‌های خود با محکوم کردن عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی، عنوان کرد: این دو رژیم محکوم به سقوط هستند چون سرنوشت خود را با سرنوشت ۳ نظام ظالم یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود گره زده‌اند که در سراشیبی سقوط افتاده و محکوم به شکستند.

وی به سران بحرین و امارات هشدار داد در صورتی که کشورهای شما محلی برای خرابکاری آمریکا علیه ایران باشد، کشورتان با خاک یکسان خواهد شد همان گونه که عین الاسد با خاک یکسان شد.

انتهای پیام/

Go to TOP