چاپ خبــر

دفاع مقدس، اوج شکوفایی ایرانی

دفاع مقدس، اوج شکوفایی، بندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلامی نبوی صلی الله علیه و نهضت حسینی علیه السلام در آن مشعشع و متبلوراست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار  رئیس دادگستری ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فریدونشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

«به نام خدا و با تقدیم سلام و احترام
إِنَّ اللَّهَ يُدافِعُ عَنِ الَّذينَ آمَنوا ۗ إِنَّ اللَّهَ لا يُحِبُّ كُلَّ خَوّانٍ كَفورٍ

دفاع مقدس زیباترین و نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین در اسلام، نمودار مجموعه‌ای از برجسته ترین افتخارات این ملت در دفاع از اسلام نبوی و مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی است. دفاعی که پایمردی، دلیری، رشادت، حماسه آفرینی، عزت و افتخار فرزندان این ملت در قالب آن برای همیشه تاریخ به ثبت رسیده است.

وقتی از دفاع مقدس نام برده می‌شود، اوج شکوفایی، بندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلامی نبوی صلی الله علیه و نهضت حسینی علیه السلام در آن مشعشع و متبلور می‌شود.

ضمن عرض تسلیت ایام و لیالی آوارگی و اسارت قافله سالار اهل بیت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام و لحظات سراسر حزن و اندوه آل الله در ماه صفر، با آرزوی علوّ درجات برای امام راحل رحمة الله علیه و شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حریم ولایت، امنیت و سلامت و سایر شهدای راه حق، هفته ارزشمند دفاع مقدس که بیانگر مجد، عظمت و اقتدار ایران اسلامی است را صمیمانه به همه پدران، مادران، همسران، فرزندان و خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و همه ملت شریف، سلحشور و شهیدپرور ایران اسلامی و همه مستضعفان و آزادمردان سراسر گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت سبحان و محضر اهل بیت علیهم السّلام، عزت، اقتدار و سربلندی اسلام و کشور عزیزمان را مسئلت می‌نمایم.»

Go to TOP