چاپ خبــر

اعلام نتایج مسابقات اسکی قهرمانی استان اصفهان

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان از برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی و انتخابی استان اصفهان در پیست اسکی فریدونشهر در دو رشته آلپاین و اسنوبورد و در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس هیئت اسکی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پونه زار از برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی اسکی استان اصفهان در دو رشته آلپاین و اسنوبورد در پیست اسکی فریدونشهر خبر داد.

محمود یوسلیانی با بیان این که این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد تصریح کرد: این مسابقات روز گذشته در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان 1، جوانان 2 و بزرگسالان برگزار شد.

وی اظهار کرد در مسابقات آلپاین آقایان در رده سنی نونهالان 1 علیرضا گگونانی، امیرمحمد جدیدی و ایلیا گوگونانی، در رده سنی نونهالان 2 پارسا میرمعنایی، امیرعباس موسوی و آروین خودچیانی، در رده سنی نوجوانان سیدعلی موسوی، مهدی قورچی و رضا دارچیانی، در رده سنی جوانان 1 حامد عطایی، آرین خودچیانی و حسین خودسیانی و در رده سنی بزرگسالان مهدی عطایی، آیدین اتحاد و احسان گودرزی به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

رئیس هیئت اسکی استان افزود: در مسابقات آلپاین بانوان در رده سنی نونهالان سلاله دارچیانی، لیانا لچینانی و مریم حسینی، در رده سنی نوجوانان شیما میرمعنایی، مهتاب گوگونانی و آرمیتا اصلانی، در رده سنی جوانان 1 مهشید توازیانی، ناهید حسینی و نگین رحیمی و در رده سنی بزرگسالان میترا رحیمی، مریم جباری و میترا حسینی مدال‌های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

یوسلیانی ادامه داد: نفرات اول تا سوم مسابقات اسنوبورد آقایان استان اصفهان عبارتند از رده سنی نونهالان و نوجوانان سینا انصاری، علیرضا گگونانی و محسن باتوانی، رده سنی جوانان 1 مازیان اصلانی، علی باتوانی و امیر خوانساری و رده سنی بزرگسالان علی گوگونانی، سعید باتوانی و رضا براتی.

وی همچنین رتبه‌های اول تا سوم مسابقات اسنوبورد بانوان را بدین صورت تشریح کرد: رده سنی جوانان 2 پریان حسینی، رومینا مستانی و نسرین شفیعی و رده سنی بزرگسالان سحر رستمیان، زهره یارمحمدی و ونوس کدخدایی.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این مسابقات لوح قهرمانی و جوایز نفیسی اعطا شد و این ورزشکاران برای شرکت در مسابقات اسکی قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

یوسلیانی شرایط پیست اسکی فریدونشهر بعد از بارش‌های اخیر را مساعد عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد فعالیت این پیست تا دست کم پایان سال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    حالا هي بگيد كرونا از كجا اومد كه شهر زرد نارنجي و قرمز شد.
    بسه خداوكيلي برا تفريح يه عده ، كمتر جون مردم رو به خطر بندازيد.
    اين هم مصداق حق الناس هست. دربرابر هر بيماري و محدوديتي رئيس هيات استاني كه مجوز ميده اين دنيا شايد نه ولي اون دنيا بايد جواب بده.
    خودش كه اصفهان جاخوش كرده بقيه هم كه بميرن يا نه فرقي نداره

Go to TOP