چاپ خبــر

«ابراهیم باتوانی» شهردار فریدونشهر شد

ششمین شورای اسلامی فریدونشهر با اکثریت آراء ابراهیم باتوانی را به عنوان کلیددار این شهر انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر فریدونشهر بعد از دو ماه بررسی گزینه‌های متعدد، سرانجام شهردار فریدونشهر انتخاب ومعرفی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر فریدونشهر ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین -علیه السّلام- و یاران باوفای ایشان، با بیان این که فرایند اولیه انتخاب شهردار فریدونشهر به نقطه پایانی خود رسیده و از بین افراد فرهیخته و باسابقه اجرایی بالا، سرانجام ابراهیم باتوانی به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد، افزود: شهردار منتخب دارای تحصیلات کارشناسی در رشته عمران و کارشناسی ارشد شهرسازی با گرایش برنامه‌ریزی شهری بوده و از تجربه کافی در مدیریت شهری برخوردار است.

حسینعلی ملیانیان ابراز امیدواری کرد با این انتخاب شورا، مجموعه مدیریت شهری با مشارکت مردم و همراهی مسئولین شهرستان، وضعیت بهتری را در آینده برای شهر و شهروندان فریدونشهری رقم بزند.

با انتخاب این عضو شورای شهر فریدونشهر به عنوان شهردار، ترکیب ششمین شورای این شهر نیز تغییر خواهد کرد و «ایرج ملیانی»، عضو علی البدل این شورا، به عضویت شورای شهر فریدونشهر درخواهد آمد.

با توجه به مشکلات متعدد شهرداری فریدونشهر همچون بدهی انباشت بالا، کارهای انجام نشده و بر زمین مانده و مسائل حاشیه‌ای پیرامون شهرداری که از شهردار و شورای قبل بر جای مانده است، ابراهیم باتوانی روزهای سخت و پرزحمتی در این سمت خواهد داشت و شهردار جدید فریدونشهر در حالی برای این سمت انتخاب می‌شود که رضایت عمومی مردم طی سال‌های گذشته به شهرداری به شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/

Go to TOP