چاپ خبــر

کسب مقام قهرمانی کشور توسط تیم او-اسپرت بانوان فریدونشهر

تیم او-اسپرت (ورزش‌های پارسیان اصیل) بانوان فریدونشهر با درخشش خود در رقابت‌های O-Sport کشوری در رشته اسپدان موفق به کسب رتبه اول تیمی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، تیم او-اسپرت بانوان فریدونشهر با ترکیب زهرا اُنیکازی، مریم ملیانی و نسرین رفیعی و مربیگری زهرا انیکازی با درخشش خود در رقابت‌های O-Sport کشوری در رشته اسپدان موفق به کسب رتبه اول تیمی شدند.

این مسابقات که در همدان برگزار شد انتخابی تیم ملی بوده و رزمی‌کاران برگزیده توسط مربیان، به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. تیم بانوان او-اسپرت شهرستان فریدونشهر به مربی گری زهرا انیکازی پیش از این نیز در عرصه رقابت‌های کشوری موفق به کسب مقام شده بودند.

ورزش او-اسپرت برند تجاری ورزش‌های پارسیان اصیل است که از مخفف واژه اوریجنال پرشین اسپرت یعنی ورزش های پارسیان اصیل آمده است که در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان در همدان پایه گذاری شده و در سال 1385 توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، رشته او-اسپرت شناسایی و به رسمیت شناخته و فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. همچنین پس از طی فراز و نشیب های فراوان و توسعه ی این رشته ورزشی در سطوح ملی و بین المللی و سپری شدن هشت سال فعالیت ثمربخش آن، سرانجام عطف به دستور دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، کارشناسی و بررسی مجدد شده و با یک پله ارتقاء تحت عنوان انجمن او-اسپرت ایران به فعالیت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

 

Go to TOP