چاپ خبــر

انتصاب سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان فریدونشهر

طی مراسمی با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان اصفهان، سجاد احمدی به سمت سرپرست بنیاد مسکن شهرستان فریدونشهر معرفی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، طی مراسمی با حضور غلامحسین خانی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، در فرمانداری فریدونشهر بهزاد رحیمی از سمت ریاست بنیاد مسکن این شهرستان تودیع و سجاد احمدی به سرپرستی این بنیاد منصوب شد.

فرماندار فریدونشهر در این جلسه ساماندهی کلیدی شهری، تغییر چهره روستاها خصوصاً در قالب آسفالت معابر، اجرای طرح‌های بازسازی روستاها، مقاوم‌سازی بافت فرسوده شهری و روستایی، اجرای طرح بازسازی مناطق سیل زده، احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح مسکن محرومین و واگذاری اسناد مالکیت روستایی را از جمله اقدامات ارزنده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر در این شهرستان برشمرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از روند پیشرفت شاخص‌های توسعه‌ای مرتبط با این دستگاه حاکمیتی در فریدونشهر به ویژه در مناطق روستایی، از زحمات مسئولان شهرستان تقدیر به عمل آورد.

سجاد احمدی پیش از این حدود یک سال و نیم سرپرست بنیاد مسکن شهرستان بوئین میاندشت بود.

اداره بنیاد مسکن فریدونشهر در سال‌های اخیر به لحاظ در دست داشتن دو پروژه بزرگ بازسازی روستاهای در معرض خطر بلایای طبیعی و بازسازی منال تخریب شده در اثر بارش‌های سیل آسای سال گذشته، با همکاری سایر دستگاه‌ها مسئولیتی سنگینی را برعهده داشت.

Go to TOP