چاپ خبــر

رونمایی از سامانه الکترونیک پرداخت صدقات کمیته امداد در فریدونشهر

سامانه پرداخت و جمع آوری صدقات از طریق QR Code در شهرستان فریدونشهر همزمان با سایر نقاط استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان فریدونشهر همزمان با سراسر نقاط استان اصفهان، سامانه پرداخت صدقات از طریق کد QR در کمیته امداد فریدونشهر رونمایی شد.

با این سامانه امکان پرداخت صدقات عمومی و خصوصی به صورت الکترونیکی و از طریق اپلیکیشن بارکدخوان تلفن همراه هوشمند میسر خواهد شد و بدین ترتیب از این پس نیاز به مراجعه حضوری کارمند کمیته امداد برای جمع آوری صدقات مرتفع خواهد شد و خیّرین می‌توانند با یک بار اسکن کد QR که بر روی صندوق صدقاتشان نصب می‌شود، صدقات خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

در این مراسم همچنین از آغاز به کار سامانه الکترونیکی ثبت اطلاعات و درخواست حمایت مددجویان خبر داده شد که طی آن از این پس متقاضیان استفاده از خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه می‌توانند درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی -رحمة الله علیه- فریدونشهر در این مراسم با بیان این که در این شهرستان 5300 صندوق صدقات وجود دارد، جمع آوری این صدقات در برهه‌های زمانی یک یا دو ماهه را مستلزم صرف زمان، انرژی و هزینه بالایی دانست که با الکترونیکی شدن پرداخت صدقات و سایر وجوهات کمیته امداد نظیر زکات و فطریه، این مشکلات برطرف خواهند شد.

عبدالرضا اسپنانی اظهار کرد: امروزه پول فیزیکی کمتر بین مردم دست به دست می‌شود و اکثر امور از طریق کیف‌های الکترونیکی و پرداخت و جا به جایی وجه از طریق الکترونیکی انجام می‌شود که به همین سبب و به منظور جذب کمک‌های مردمی بیشتر، کمیته امداد گام جدی خود را به سمت الکترونیکی کردن پرداخت صدقات برداشت.

شهروندان فریدونشهری برای استفاده از خدمات این سامانه می‌توانند با شماره 09139720604 آقای یبلویی کارشناس کمیته امداد فریدونشهر تماس حاصل فرمایند.

طرح پرداخت صدقات توسط QR Code از چندی پیش در کشور آغاز شده و استان به استان در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/

Go to TOP