چاپ خبــر

تصاویر| بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بیمارستان فریدونشهر

ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مسئولان قسمت‌های مختلفی از این دانشگاه با همراهی نماینده مردم منطقه در مجلس و فرماندار فریدوشهر از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) فریدونشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با همراهی حسین محمدصالحی، نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی و محمدجواد صفا فرماندار فریدونشهر دیروز از بیمارستان حضرت رسول اکرم -صلّی الله علیه- فریدونشهر بازدید کردند.

در این بازدید که مشاور ریاست دانشگاه در امور پشتیبانی، مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، مدیر امور بیماری‌ها، معاون اجرایی معاونت بهداشتی و مسئول گسترش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز حضور داشتند ضمن سرکشی به قسمت‌های مختلف بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر، مشکلات و کاستی‌های مجموعه را از نزدیک مشاهده کردند.

همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت میلاد حضرت امیرالمؤمنین -علیه السّلام- با اهدای شاخه گل، روز پدر را به پرسنل بیمارستان تبریگ گفت. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر در این بازدید با بیان تمامی مشکلات و کمبودهای بیمارستان، خواستار مساعدت در تجهیز بیمارستان به ویژه استقرار دستگاه سیتی اسکن شد.

انتهای پیام/

Go to TOP