چاپ خبــر

دیدار مردمی مسئولان قضایی شهرستان فریدونشهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر از برگزاری ویژه برنامه‌های ملاقات و دیدار مردمی با مسئولان قضایی شهرستان فریدونشهر به مناسبت هفته قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهدای حادثه هفت تیر، از تدارک ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت در شهرستان فریدونشهر خبر داد.

نورالله بهمنی با اشاره به حجم پرونده‌های در دست پیگیری در دستگاه قضایی و عدم امکان و فرصت دیدار با مردم در روزهای عادی، با بیان این که این هفته فرصتی است برای ارتباط و تعامل بیشتر بین مردم و دستگاه قضا، اظهار کرد: برنامه‌هایی به منظور دسترسی راحت تر مردم به مسئولان قضایی شهرستان و اخذ مشاوره از ایشان به مناسبت هفته قوه قضائیه طرح ریزی شده است.

وی ارائه میز خدمت با حضور مسئولین قضایی و ثبتی شهرستان در محل اقامه نماز جمعه این هفته از یک ساعت و نیم قبل از آغاز نماز و ملاقات عمومی مسئولین قضایی و قضات دادگستری شهرستان با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان در روز دوشنبه ششم تیر ماه از ساعت ۸ صبح الی ساعت ۱۳ را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان فریدونشهر حضور مسئولین قضایی شهرستان در تعدادی از مساجد شهرستان و دیدار با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته قوه قضائیه در فریدونشهر بیان کرد که شامل حضور در حسینیه گلستان شهدا در روز شنبه چهارم تیر ماه، حضور در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) خمسلو در روز یکشنبه پنجم تیر ماه و حضور در مسجد چهارده معصوم (ع) سیبک در روز دوشنبه ششم تیر ماه می‌شود.

هر ساله در سالگرد شهادت دکتر بهشتی، از یکم تا هفتم تیر ماه به عنوان هفته قوه قضائیه یاد می‌شود.

انتهای پیام/

Go to TOP