چاپ خبــر

«مردم» در سایه اسلام و رهبری مهم ترین گزاره پیروزی انقلاب اسلامی هستند/ هدف دشمن دیده نشدن دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به این که دشمن از طریق فضای مجازی در حال وارونه جلوه دادن موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران است، مشکلات کنونی جامعه را حاصل سوءمدیریت در بین کارگزاران نظام دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیم مادی و معنوی داشته که دشمن نمی‌خواهد این دستاوردها به نمایش گذاشته شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در همایش فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان فریدونشهر و مسئولان این شهرستان با بیان این که انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت، شرافت، کرامت و قدرت را به همراه داشت، گفت: امام خمینی(ره) بدون شلیک یک گلوله با مشارکت دادن مردم، این دستاورد عظیم را حاصل کرد.

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا از دشمنی دشمنان انقلاب از ابتدایی‌ترین روزهای شکل گیری انقلاب اسلامی سخن به میان آورده و اظهار کرد: دشمنان کشورمان تنها 20 روز بعد از پیروزی انقلاب با راه اندازی قائله کردستان تلاش کردند انقلاب ما را ساقط کنند.

وی با تأکید بر تأثیر فضای مجازی در شکل دهی ذهنیت جوانان نسبت به انقلاب اسلامی، این فضا را پر از سؤالات و شبهاتی دانست که توسط اندیشکده‌ها و مؤسسات اطلاعاتی دشمن با هدف کمرنگ نشان دادن دستاوردهای نظام، گرفتن روحیه امید، بی انگیزه کردن جوانان، از بین بردن روحیه فساد ستیزی و از این قبیل طراحی شده و سبب می‌شود گاها زمزمه‌هایی در سطح جامعه شنیده شود که در مورد خوب بودن زمان شاه در پیش از انقلاب است.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: آمریکایی‌ها در جنگ سرد با شوروی تنها به وسیله یک کانال رادیویی، شوروی را به زانو درآورده بود و اکنون جای سؤال است که جمهوری اسلامی ایران چه خطری علیه منافع غرب و امریکا داشته و دارد که هزاران شبکه ماهواره‌ای 24 ساعته را برای عملیات روانی علیه این نظام مقدس به کار بسته‌اند تا عظمت دستاوردهای جمهوری اسلامی را کمرنگ نشان داده، ورشکستگی و نقش بر آب شدن نقشه‌های آمریکا را کمرنگ نشان داده و روحیه یأس و ناامیدی را در جامعه ما گسترش دهند.

فرمانده سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: 100 سال پیش انگلیسی‌ها رضاخان را بر تخت سلطنت نشاندند که ارتش 100 هزار نفره‌ای را ایجاد کرد که در سرکوب مردم از جمله سرکوب قیام جنگل به کار گرفته شد و دستاورد شاخص آن حمله به مسجد گوهرشاد در حرم رضوی و به شهادت رساندن چهار هزار نفر از مردم در قضیه کشف حجاب بود.

سردار فدا عنوان کرد: این ارتش برای تأمین منافع انگلیس و بیگانگان در کشور به کارگرفته شد و یک میلیون مترمربع از اراضی حاصلخیز کشور را تصاحب کرده و و به نام شخص رضا خان ثبت کرد اما همین ارتشی که با تاراج جان و مال مردم تجهیز شده بود نه در جنگ جهانی اول و نه در جنگ جهانی دوم یک ساعت هم در برابر متجاوزان به خاک کشور مقاومت نکرد.

وی افزود: بعد از رضاخان دوباره توسط بیگانگان فرزندش در رأس مملکت قرار گرفت که آن قدر حقیر بود که سران سه کشور شوروی، انگلیس و آمریکا در پایتخت کشور ما و در کاخ پادشاهی سعدآباد تهران جلسه برگزار کردند ولی به او اجازه حضور در این جلسه را ندادند.

این فرمانده بسیجی گفت: قبل از انقلاب فروش نفت ایران شش میلیون بشکه بود در حالی که جمعیت کشور هم از 30 میلیون نفر تجاوز نمی‌کرد اما هیچ پیشرفت و توسعه‌ای در کشور در هیچ زمینه‌ای وجود نداشت، همه نیروهای نظامی و صنعتی زیرنظر 6 هزار مستشار آمریکایی بودند و شاه از سفیر آمریکا دستور می‌گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اما عنوان کرد: بعد از انقلاب با وجود دشمنی‌های مستمر و بی وقفه دشمن که یک مورد آن جنگ تحمیلی بود، ایران اسلامی در فناوری‌های نوین، علم نانو، صنعت دفاعی، صنایع هسته‌ای، سلول‌های بنیادی و غیره قدرت برتر در منطقه بوده و در برخی از این علوم جزء 10 کشور برتر دنیا است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور مردم، روحیه جهادی و انقلابی ایشان و توکل بر خدا آن چنان توان بازدارندگی پیدا کرده است که در فاصله 2000 کیلومتری در اقیانوس هند ناو در حال حرکت را مورد حمله و هجمه قرار داده و وقتی کشتی ما را تصاحب می‌کنند، متقابلا کشتی آن هارا توقیف می‌کند و در همه عرصه‌های نظامی با آمادگی کامل هر تهدیدی را از همان نوع پاسخ می‌دهد.

این فرمانده بسیجی اسلام، ولایت، مردم و روحیه استکبارستیزی را عناصر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و موفقیتش در طول 43 سال گذشته برشمرد و گفت: امروز به برکت جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم نقطه اول درگیری ما با دشمن به سواحل مدیترانه رسیده است و ایران سربلند از پیروزی بر داعشی است که برای نابودی اسلام و مقاومت منطقه طراحی شده بود.

انتهای پیام/

Go to TOP