چاپ خبــر

کسب مقام دوم مسابقات او-اسپرت استان اصفهان توسط رزمی‌کاران دختر فریدونشهری+تصاویر

رزمی کاران دختر فریدونشهری در مسابقات او-اسپورت استان اصفهان با کسب سه مقام تیمی و پنج مقام انفرادی در بین شهرستان‌های این استان به جایگاه دوم دست پیدا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، تیم رزمی دختران فریدونشهر در مسابقات او-اسپورت استان اصفهان موفق به کسب سه مقام تیمی و پنج مقام انفرادی شدند و در بین شهرستان‌های این استان به جایگاه دوم دست پیدا کردند.

در این رقابت‌ها زهرا قربانی، زهرا زمانی، سنا رحیمی، مهسا میکلانی و مبینا ملیانیان مقام اول تیمی اسپدان، فائزه سالاری، شیما میرمعنا، حدیث دهقانی، مهدیه اسپنانی و نازنین خدادادی مقام دوم ایساتیس تیمی جوانان و زهرا اصلانی، ثمین رحیمی و سارینا مهدور مقام دوم ایساتیس تیمی نوجوانان را کسب کردند.

همچنین زهرا اصلانی موفق به کسب مقام اول انفرادی ایساتیس، نازنین انیکازی موفق به کسب مقام دوم انفرادی ایساتیس، زهرا شیاسی موفق به کسب مقام دوم اسپدان انفرادی، زهرا مرادی موفق به کسب مقام دوم تیرازیس و فرناز قلانی موفق به کسب مقام سوم تیرازیس شدند.

مربی گری این تیم را زهرا انیکازی برعهده داشت که به عنوان داور نیز در این رقابت‌ها کار قضاوت را برعهده داشت که طی سال‌های اخیر چندین مرتبه موفق به هدایت تیم او-اسپرت دختران این شهرستان به منظور کسب مدال‌های رنگارنگ تیمی و انفرادی شده است.

رشته ورزشی O-Sport(Orginal Persian Sport) مجموعه ای از هنرهای رزمی، فنون دفاع شخصی و سلاح سرد به صورت ترکیبی و نمایشی است.

انتهای پیام/

Go to TOP