چاپ خبــر

آغاز به کار فعالیت پیست اسکی فریدونشهر با حضور رئیس فدراسیون اسکی کشور

با بارش برف کافی در هفته اخیر، فصل کاری پیست اسکی فریدونشهر در زمستان 1401 آغاز شد. در اولین روز آغاز این پیست، رئیس فدراسیون اسکی کشور و فرماندار فریدونشهر از پیست بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، با حضور رئیس فدراسیون اسکی کشور و فرماندار شهرستان فریدونشهر، فعالیت پیست اسکی فریدونشهر در سال جدید کاری آغاز شد.

فرماندار فریدونشهر در اولین روز فعالیت این پیست در گفتگو با رئیس فدراسیون اسکی کشور ضمن بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های این پیست، بر ضرورت مساعدت فدراسیون برای توجه بیشتر به ظرفیت‌های شهرستان در توسعه و معرفی ورزش‌های زمستانی در سطح ملی و جهانی تأکید کرد.

عبدالرضا اصلانی، عضو هیأت مدیره شرکت توسعه و عمران شهرستان فریدونشهر به عنوان پیمانکار این پیست، در مورد بازگشایی پیست اسکی فریدونشهر به خبرنگار پونه زار گفت: با توجه به بارش ۶۰ الی ۸۰ سانتیمتری برف در هفته اخیر در این شهرستان، شرایط این پیست برای بازگشایی فراهم شده است و از این پس میزبان گردشگران خواهد بود.

در اولین هفته بازگشایی پیست اسکی فریدونشهر، این پیست شاهد حضور هزاران گردشگری بود که برای بهره بردن از طبیعت زمستانی و برفی راهی این محل شده بودند.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان نیز در مورد شرایط اسکی در این پیست در گفتگو با خبرنگار پونه زار عنوان کرد: کیفیت و میزان برف نشسته در پیست اسکی فریدونشهر برای پرداختن به ورزش اسکی با رعایت جوانب احتیاطی مناسب است.

محمود یسلیانی عنوان کرد: هیأت اسکی استان اصفهان در سال جاری برنامه‌هایی برای برگزاری مسابقات مختلف اسکی در سطوح استانی و کشوری و همچنین آماده سازی ورزشکاران برای حضور در میادین کشوری و بین المللی دارد که پیست فریدونشهر بهترین ظرفیت در اختیار این هیأت برای این برنامه‌ها است.

پیست اسکی فریدونشهر در 200 کیلومتری غرب شهر اصفهان و در شهرستان فریدونشهر قرار داشته و دارای امکاناتی نظیر بالابر پیست اسکی، پیست آموزشی، بالابر بشقابی، بالابر آموزشی، اجاره لوازم اسکی، اقامتگاه شبانه، فروشگاه، پارکینگ و غیره است.

در فرصت ماه‌های اخیر تا بازگشایی پیست، تلاش‌های گسترده‌ای از سوی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان فریدونشهر و همچنین اتاق اصناف این شهرستان برای راه اندازی بازارچه پیست صورت گرفته است.

انتهای پیام/

Go to TOP