چاپ خبــر

معارفه بخشدار جدید بخش موگویی در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر

در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر روح الله بابایی به عنوان بخشدار بخش موگویی این شهرستان معرفی شد. فرماندار فریدونشهر در این جلسه از مسئولان شهرستان خواست با فعال کردن قدرت مدیریت خود در جهت بهره‌وری از منابع در اختیار، درصدد رفع نیازهای مردم با هماهنگی و همراهی با اقشار مختلف مردم برآیند. محمدجواد صفا طرح «شهر من، شهر زندگی» و «روستای من، روستای زندگی» را بر همین مبنا در شهرستان کلید زد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تأکید بر این که مسئولان باید در جهت افزایش امید در جامعه تلاش کنند و همت خود را به کار بندند تا به جای مانع‌تراشی بر سر راه مردم، موانع را از پیش روی ایشان بردارند، اظهار کرد: با وجود وضعیت اقتصادی که امروز کشور دچار آن شده است، نقاط مثبت بسیار زیادی در کشور از جمله در همین حوزه اقتصاد وجود دارد که باید مسئولان آن را به اطلاع مردم برسانند.

حسین محمدصالحی افزود: در ماه‌های اخیر و به ویژه در اغتشاشات 1401 دشمنان تلاش کردند با موج‌سواری بر روی اختلافات و مشکلات، بخشی از بدنه نظام را به بیراهه بکشانند اما در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند و آن چه باقی ماند سربلندی نظام بود.

وی تصویب اصلاح قانون انتخابات، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، کلیات قانون تعیین وضعیت نیروهای شرکتی و غیره را از جمله مهمترین اقدامات مجلس یازدهم در ماه‌های اخیر خواند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از اقدامات خود برای حل مشکل تعطیلی برق چاه‌های کشاورزی از طریق مکاتبه، بیان شفاهی مسأله و تذکر در صحن علنی مجلس به وزیر نیرو با توجه به محدود بودن مدت زمان کشاورزی در چهار شهرستان غرب استان اصفهان سخن به میان آورد و تصریح کرد نتیچه این اقدامات کاهش میزان قابل توجهی قطعی برق این چاه‌ها بوده است.

نماینده مردم منطقه در مجلس اظهار کرد: با سراسری شدن شبکه برق، وجود مشکل در برق‌رسانی به هر نقطه در کشور، مسأله کل کشور شده و مواجهه با هر گونه بحران در این زمینه و حل هر مشکل این چنینی با مدیریت دسترسی به برق اقصی نقاط کشور به صورت سراسری از مرکز انجام می‌شود.

فرماندار فریدونشهر نیز در این جلسه با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان شهرستان در اجرایی کردن مصوبات جلسات کارگروه‌های مختلف، از ضرورت هماهنگ شدن مسئولان شهرستان با مطالبات و ملاحظات مردم و مشارکت دادن مردم در تصمیم‌گیری‌ها و حل مسائل شهرستان سخن به میان آورد.

محمدجواد صفا خواستار فعال شدن مدیران برای جذب اعتبارات از راه‌های کمتر اعتنا شده و مدیریت منابع موجود برای ارائه خدمات مورد نیاز مردم شد.

وی با اشاره به انتصاب روح الله بابایی به عنوان بخشدار جدید بخش موگویی ضمن تشکر از تلاش‌های دو ساله علی کاظمی راد در سمت سرپرست بخشداری موگویی، تلاش در حوزه فرهنگی را یکی از مأموریت‌های اصلی بخشدار جدید این بخش عنوان و از ضرورت خدمت‌رسانی بر اساس توسعه متوازن و عدالت اجتماعی در این بخش سخن گفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان فریدونشهر خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و ضعف‌ها در بخش موگویی، نمی‌توان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به روستاهای این بخش را نادیده گرفت که البته این نافی ضرورت تلاش بیشتر و جهادی‌تر برای حل مسائل و مشکلات این منطقه نیست.

فرماندار فریدونشهر خواستار فعال شدن نمایندگی ادارات در مرکز بخش موگویی و استقرار این نمایندگی‌ها به صورت هفته‌ای دو روز در مرکز این بخش شد.

صفا عدم اطلاع‌رسانی خدمات، عدم انطباق فعالیت‌های ادارات با خواسته‌های مردم و عدم هماهنگی اقدامات ادارات با سیاست‌های کلی دولت را از جمله عللی دانست که خدمات عدیده دستگاه‌های حکومتی در شهرستان به چشم مردم نمی‌آیند و این سؤال از طرف مردم مطرح می‌شود که مسئولان در این شهرستان چکار می‌کنند!؟

وی با ارائه طرح «شهر من، شهر زندگی» و «روستای من، روستای زندگی» از مدیران ادارات و دهیاران روستاهای این شهرستان خواست طرح پروژه‌های مورد نیاز هر نقطه از شهرستان بر اساس نیازهای مردمی را با مشارکت مردم تدوین کرده و نقشه راه برای حل این نیازها را ارائه دهند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر به سرپرست سابق بخشداری موگویی و اعطای حکم مسئولیت به بخشدار جدید این بخش، آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکز موگویی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

Go to TOP