چاپ خبــر
10 طرح مخابراتی در فریدونشهر بهره برداری شد

طرح های افتتاح شده دهه فجر فریدونشهر

10 طرح مخابراتی با اعتبار 9 میلیارد و 30 میلیون ریال و چند طرح عمرانی دیگر به مناسبت دهه فجر در شهرستان فریدونشهر بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر به نقل از ایرنا، این طرح ها شامل تامین ارتباط مخابراتی اپراتور همراه اول روستاهای کاهگانک، وزوه و کمران، تامین اینترنت پر سرعت روستای سیبک و نصب یک آنتن تلفن همراه (BTS) در شهر فریدونشهر است.

تقویت اینترنت شهر فریدونشهر به میزان 500 پورت و اینترنت شهر برف انبار با 200 پورت و تامین خط تلفن ثابت مسکن مهر فریدونشهر از دیگر طرح های مخابراتی دهه فجر در این شهرستان است.

علاوه بر طرح های مخابراتی، یک طرح آبرسانی به مسکن مهر شامل ایستگاه پمپاژ، خط انتقال یک کیلومتری، ساخت مخزن 500 متر مکعبی، اجرای شبکه داخلی آب و شبکه جمع آوری فاضلاب سه بلوک مسکن مهر با اعتبار شش میلیارد ریال نیز از دیگر طرح های افتتاح شده در فریدونشهر به مناسبت دهه فجر است.

همچنین یک واحد پرورش بوقلمون پنج هزار قطعه ای با زیربنای 850 متر مربع در زمینی به مساحت یک هکتار و اشتغالزایی مستقیم 50 نفر با اعتباری افزون بر هشت میلیارد ریال افتتاح شد.

از پروژه های افتتاح شده دهه فجر در شهرستان فریدونشهر، دفتر دهیاری روستای چغا با زیر بنای 125 متر مربع در زمینی به مساحت 600 متر مربع با اعتبار 510 میلیون ریال و پارک بازی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال است

Go to TOP