چاپ خبــر

هر چه می‌خواهد دل تنگت بگو امّا…

بسیار خوشوقتیم که هر روزه مورد لطف شما مخاطبان عزیز قرار می‌گیریم و می‌بینیم که نسبت به اخبار و وقایع مختلف نظر و احساس خود را بیان می‌کنید. ما هم از آن جا که معتقدیم با «اطلاع رسانی کردن»، «دانستن» و «مباحثه کردن» بسیاری از معضلات و مشکلات برطرف می‌شود، از وقتی که سایت متعلّق به ما شده است همه‌ی نظرات را در معرض نمایش قرار می‌دهیم. امّا گاهی نظرات توهین به شخص یا اشخاص حقیقی یا حقوقی است؛ گاهی فحاشی است؛ گاهی تملّق و چاپلوسی نسبت به کسی است؛ گاهی تعریف بیجا از شخص خاصی است؛ که اینها واقعاَ قابل نشر نیستند.

ما برای توسعه تلاش می‌کنیم، اطلاع رسانی می‌کنیم، اطلاعات را به اشتراک می‌گذاریم تا همه‌ی مردم ببینند و بخوانند و فکر و نظرشان را به اشتراک بگذارند، ایده‌هایشان برای توسعه را به اشتراک بگذارند. ضعف‌ها و اشکالات را گوشزد می‌کنیم. شما هم کمکمان کنید. هم از کار خود ما و هم از مسئولین انتقاد کنید. ایرادات را بگویید. منتها در نوشتن مطالب رعایت حال رسانه را هم بکنید. مجدداَ سپاسگزاریم.

در پناه حق-سردبیر

  1. ممنون بابت تمام زحماتی که می کشین و به شعور مخاطبینتون احترام می ذارین سئوالی که برا من مطرحه اینه که رسانه شما جزو رسانه های بی طرفه یا وابسته به یکی از جناحها چون خودم احساس میکنم مطالبتون بیشتر اصولگرا پسندتره ؟

    • جدیدی گفت:

      یک وقت شخصی یک کاری را انجام می دهد، برایمان جایگاه آن شخص و یا به قول شما اصولگرا بود یا اصلاح طلب بودن (خوبه بدانید این دسته بندی حربه ای بود برای به جان هم انداختن ملت) مهم نیست، کار خوب را خوب می دانیم و کار بد را بد لذا هر کار خوبی توسط هر کسی انجام شود آن را با تحسین یاد کرده و هر کار بدی توسط هرکس انجام شود از آن انتقاد می کنیم.

  2. از اطلاع رسانی خوب و بموقع سایت پونه زار تشکر و قدر دانی می کنم.
    به نظر من سایت پونه زار یه سایت اطلاع رسانی وخبری بی طرفه چرا که از سوژه های متنوع استفاده شده است
    چندتا پیشنهاد هم رارم
    سعی کنید از نویسندگان وخبرنگاران جدید هم استفاده نمائید پونه زار را تبدیل به یک پایگاه مردمی کنید تا هر کسی بتواند اخبار ومطالب خود را برای استفاده سایرین روی سایت بگذارد
    لینک های جدید طراحی نمائید تا همشهریان عزیز از هر قومی بتوانند کلیپ،فیلم،عکس و نوشته های خود را به اشتراک بگذارند تا هم بتوانیم فریدونشهر را آنطور که هست به دنیا معرفی کنیم وهم از مطالب یکدیگراستفاده کنیم

  3. لطفا نامه سرگشاده معلمان به رییس جمهور را تو سایت بذارین

  4. بهنام گفت:

    … از وقتی سایت متعلق به ما شده است ؟ یعنی چی اونوقت؟

    • جدیدی گفت:

      منظور از ما، مدیر مسئول سایته و منظور خاصی نیست. بنده حدود یک ماهه که مدیریت سایت را در دست گرفته ام.

  5. مریم گفت:

    سلام.
    بابت زحماتتون ازتون تشکر می کنم و امیدوارم که همیشه بتونیم جدیدترین خبراها رو اینجا بخونیم.

  6. باتشکر از سایت شما وزحمات سردبیر لطفا به مدارس هم سر بزنید واز مشکلات مدارس گزارش پخش کنید تا به گوش مسولان برسد که چقدر کمبود هست ولی کسی به داد انها نمی رسد .
    باتشکر یکی از فرهنگیان

  7. محسن oni گفت:

    سلام خسته نباشی از مطالبی که برا مخاطبین میزاری ممنون ایول به شور وکوششت من یکی شخصا برات ارزوی موفقیت میکنم

Go to TOP